شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 409042
۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴
مدرسه کسب و کار برکت

حوزه / مدرسه «کسب و کار» با هدف آموزش و ترویج مهارت های کارآفرینی و آموزه های دینی و اخلاقی در حوزه تجارت و کسب و کار، در شهر یزد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، مراسم افتتاحیه مدرسه کسب و کار برکت شب گذشته با حضور مسئولین و جمعی از طلاب و روحانیون استانريال در سالن بنیاد نخبگان یزد برگزار شد.

در این مراسم چهره هایی همچون حجج اسلام مسعود رزمجو، رئیس مجمع عالی کانون‌های فرهنگی تبلیغی کشور، سید محمد شریف حسینی کوهستانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد، رضا معممی مقدم، مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی کشور و جمعی از طلاب استان یزد حضور داشتند.

سخنرانی رئیس مجمع عالی کانون‌های فرهنگی تبلیغی کشور در خصوص فعالیت کانون های تبلیغی در کشور،‌ سخنرانی مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی کشور در مورد حضور یکپارچه مردم در عرصه های فرهنگی و همچنین سخنرانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان  درباره لزوم بهره گیری از آموزه های مکتب اسلام در جهت مقابله با جنگ فرهنگی و اعتقادی دشمنان از مهمترین برنامه های این مراسم بود.

بنابر این گزارش؛ این مدرسه با هدف آموزش و ترویج مهارت های کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار همراه با آموزه های دینی و اخلاقی در حوزه تجارت و کسب و کار تاسیس شده است.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha