دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
معاونان پژوهش مدارس علمیه کاشان

حوزه/ با حضورمعاونان پژوهش مدارس علمیه منطقه کاشان، مرحله دوم مقالات جشنواره علامه حلی طلاب این منطقه،، در مرکز تخصصی حوزه علمیه کاشان مورد بررسی قرارگرفت.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام مهدی اسماعیلی، معاون پژوهش حوزه علمیه کاشان، صبح امروز با اشاره به اینکه مرحله اول بررسی مقالات علمی جشنواره علامه حلی به صورت اجمالی در حوزه کاشان انجام شده است، گفت: مرحله دوم مقالات این جشنواره، پیرامون فقه، اصول، ادبیات، اخلاق و اعتقادات  توسط مدرسین و معاونان پژوهش مدارس علمیه منطقه کاشان درحال بررسی است.

وی با بیان اینکه مقالات به صورت دسته ای، جداگانه، ساختاری و محتوایی مورد بررسی قرار می گیرد، گفت: موضوعات آزاد و محتوایی  نیز به صورت جداگانه مورد بررسی قرار می گیرد.

حجت الاسلام اسماعیلی افزود: اساتید بررسی کننده مقالات، معاونان پژوهش مدارس علمیه منطقه کاشان که دوره های آموزشی را درحوزه علمیه قم به صورت تخصصی فراگرفته اند، می باشند.

معاون پژوهش حوزه علمیه کاشان با اشاره به پذیرش بالغ بر370 مقاله در جشنواره حلی  کاشان و دو برابری این مقالات از نظر کمیت نسبت به سال گذشته خبرداد و گفت: پس از بررسی کامل، نمره فنی مقالات از نظر میزان محتوایی آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی افزود: پس از ارزیابی کامل مقالات جشنواره علامه حلی پیش بینی می شود این جشنواره درسال آینده در سطحی با کیفیت بهتر برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha