جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 نشست بصیرتی

حوزه / کارشناس سیاسی گفت: باید گفتمان انقلاب اسلامی و ولایت فقیه در کلاس های درسی حوزه رایج شود و ذهن طلبه نسبت به این مسائل تقویت و محکم شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین،  حبیبی، از کارشناسان سیاسی، در نشست  بصیرتی و روشنگری با عنوان «جایگاه ولایت فقیه» که امروز  در سالن اجتماعات مدرسه علمیه  فاطمیه قزوین برگزار شد، اظهار داشت: موضوعی که پیامبر اکرم (ص) بعد از دعوت علنی مردم را به دین اسلام آن را پیگیری نمودند تشکیل حکومت اسلامی بود، چرا که حکومت اسلامی حکومت دین بر مردم است.

وی افزود: با توجه به سنت رسول الله(ص) و تاکید ایشان بر ولایت امیرالمومنین (ع) متوجه خواهیم شد که در حکومت اسلامی این موضوع که چه کسی بر مردم حاکم شود، بسیار امری مهم و ضروری است.

 کارشناس سیاسی خاطرنشان کرد:  ولایت فقیه عمود خیمه انقلاب است و این اصل در 3۸  سال گذشته مورد هدف دشمن بوده  که  خوشبختانه با بصیرت مردم  توطئه های آنان برای تضیف ولایت فقیه راه به جایی نبرده و به اعتراف دشمنان عامل استحکام و شکست نظام سلطه در ایران، ولایت فقیه است .

وی اتصریح کرد: باید گفتمان انقلاب اسلامی و ولایت فقیه در کلاس های درسی حوزه رایج شود و ذهن طلبه نسبت به این مسائل تقویت و محکم شود.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha