جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله محسن اراکی در بازدید از مؤسسه امام هادی(ع)

حوزه/ رئیس مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی یکی از نیازهای امروز را تدوین انجیل مستند از منابع اسلامی دانست و گفت: در روایات ما از انجیل مطالب بسیاری نقل شده و اگر این کار انجام می گرفت، نتایج مناسبی داشت و به دستاوردهای خوبی می رسیدیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، آیت الله محسن اراکی پیش از ظهر امروز در بازدید از مؤسسه امام هادی(ع) و نشستی با رئیس این مؤسسه، ضمن تقدیر از فعالیت های انجام شده در این مؤسسه، اظهار داشت: خوشبختانه کتب مناسب و مورد نیازی در این مؤسسه به چاپ رسیده که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی در ادامه یکی از نیازهای امروز را تدوین انجیل مستند از منابع اسلامی دانست و ابراز داشت: استخراج انجیل مستند از منابع اسلامی از پیشنهادات ما بوده است؛ چراکه در روایات ما از انجیل مطالب بسیاری نقل شده و اگر این کار انجام می گرفت، نتایج مناسبی داشت و به دستاوردهای خوبی می رسیدیم.

رئیس مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی خاطرنشان ساخت: یکی از مشکلات اندیشه حاکم بر جهان، تحریفی است که بر کتب انبیاء انجام گرفته و متأسفانه جنایات بسیاری در این راستا انجام شده است.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: جنایاتی که امروز بر بشریت انجام می شود، از آثار معرفی بد انبیاء در کتب آنان می باشد که زمینه این جنایات شده است.

آیت الله اراکی در پایان بیان داشت: به اندازه ای که قرآن کریم بر دعوت مردم به اسلام تأثیر دارد، انجیل برگرفته از قرآن و روایات اسلامی نیز می تواند تأثیرگذار باشد.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha