پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حنان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان

حوزه/ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: ارائه سبک زندگی اسلامی - ایرانی از رسالت های کانون های فرهنگی هنری مساجد بوده و باید در همین مساجد تبیین شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام حمیدرضا حنان، ظهر امروز در دیدار مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان با حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی امام جمعه خرم آباد، اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد در جهت تعمیق و تثبیت آرمان های دینی و انقلابی در بین نسل جوان گام بر می‌دارند.

وی افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد، فرصتی برای احیاء و گسترش باورهای دینی و انقلابی در بین آحاد جامعه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، با اشاره به اینکه رسالت اصلی کانون های فرهنگی هنری مساجد، فعالیت در عرصه هنر اسلامی و فرهنگ دینی است، بیان داشت: فرهنگ دینی و فرهنگ ملی ما مکمل هم هستند و از این رو باید برنامه ریزی های کانون های مساجد در این راستا صورت گیرد.

وی با بیان اینکه هنر باید با رشد فضیلت های اخلاقی همراه باشد، اظهار داشت: توجه به مؤلفه های دینی و هنری، از شاخص های هنر ارزشی اسلامی است.

حجت الاسلام حنان در پایان گفت: لازم است کانون های فرهنگی هنری مساجد  برای جذب حداکثری جوانان، برنامه های خود را حول محور دین، فرهنگ و هنر تدوین و اجراء نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha