جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 عفاف و حجاب

حوزه/ مراسم اختتامیه کارگاه« عفاف و حجاب فاطمی»، همراه با تجلیل از هنرمندان در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مراسم  اختتامیه کارگاه «عفاف و حجاب فاطمی» که در صحن صاحب الزمان(عج)  حرم حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد، دکتر نادری، رییس دانشگاه جامع علمی کاربری استان قم ضمن تقدیر از مسئولان آستان مقدس و برگزار کنندگان این کارگاه هنری گفت: خادمی کریمه اهل بیت باعث افتخار و سربلندی ما است بنابراین اگر توان و قدرتی داریم باید در این راه صرف کنیم.
وی تصریح کرد: این کارگاه در راستای نمایش آن چیزی که در حرم مطهر کریمه اهل بیت اتفاق می افتد است؛ البته آثار تولید شده تنها گوشه ای از معنویتی که در این فضا وجود دارد را به تصویر کشیده و جا دارد که باز هم از این فعالیت ها اتفاق بیفتد؛ در این مسیر دانشگاه جامع علمی کاربردی ظرفیت خوبی برای این کار است.
دکتر نادری گفت: فضا و معنویت هایی که در این مکان مقدس وجود دارد را باید به نحو احسن استفاده کرده و بتوانیم به دیگران هم بشناسانیم.
در ادامه مراسم از نفرات برگزیده با اهدای لوح و تندیس کارگاه تقدیر به عمل آمد و همچنین از مسئولین و دست اندرکارانی که در برپایی این کارگاه و نمایشگاه دخیل بودند با اهدای لوح و تندیس تقدیر شد.
در پایان با حضور رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی و مدیر روابط عمومی آستان و  جمعی از دانشجویان، نمایشگاه عکس و پوستر حجاب و عفاف فاطمی در ضلع جنوبی صحن صاحب الزمان(عج) افتتاح و در معرض دید عموم قرار گرفت.
انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha