جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی شفیعی - معاون تبلیغ و آ‌موزش‌های کاربردی حوزه علمیه استان مرکزی

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه استان مرکزی، گفت: طلاب و مبلغان دین، باید با توجه به شعار سال تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری و تبیین آن برای عموم مردم، مباحث مربوط به ولایت مداری را تبیین کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اراک، حجت الاسلام علی شفیعی، در جلسه ماهیانه مبلغین طرح هجرت شهرستان اراک، ماه رجب را ماه انس و خلوت با خدا، و راز و نياز با معبود دانست و گفت: ماه رجب ماهي است كه درهای رحمت الهی به سوی بندگان خالص خداوند باز شده است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان مرکزی با بیان این که وظیفه تبلیغ دین مبین اسلام که در واقع ادامه راه انبیاء و اولیاء خاص خداوند است، به عهده مبلغین بوده و این امر خطیری می باشد، ادامه داد: مبلغین برکات ماه مبارک رجب را در مساجد برای مردم بازگو کنند تا همه بتوانند از این ماه عزیز توشه ای برای آخرت خود فراهم کنند.

وی با بیان ایان که مبلغین باید در مساجدی که مشغول به تبلیغ هستند مراسم معنوی اعتکاف را با قوت انجام دهند، گفت: این مراسم معنوی اثرات مثبتی به همراه دارد؛ بالاخص برای جوانان و نوجوانان که بیشترین استقبال از سوی این قشر است.

حجت الاسلام شفیعی با بیان این که برای تمام لحظات معنوی برنامه ریزی داشته باشید، تأکید کرد: مبلغان دین باید شعار سال تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری را نیز مورد توجه قرار داده و تبیین آن برای عموم  مردم را سرلوحه کاری خود قرار دهند تا منویات مقام معظم رهبری و مباحث ولایت مداری برای مردم شهرها و روستاهای مختلف کشور، تبیین شود.

وی خاطرنشان کرد: اطلاعات و آگاهی های مبلغین نسبت به زمان و مکان محل تبلیغ بسیار مهم است، لذا مبلغ باید دائماً در حال مطالعه، برنامه ریزی و به روز کردن اطلاعات علمی خود باشد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان مرکزی با اشاره به شروع جدید زمان پذیرش داوطلبان تحصیل در حوزه های علمیه، گفت: مبلغین تلاش نمایند نیروهای کیفی و نخبه را جذب حوزه علمیه نمایند؛ این مهم وظیفه ای مهم بر دوش شما مبلغین است تا موجبات خوشنودی ولی عصر(عج) را فراهم نماید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha