جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حلقات معرفتی در مراسم اعتکاف

حوزه / مدیر حوزه علمیه یزد از اجرای برنامه حلقات معرفتی با حضور مبلغین استان در مراسم معنوی اعتکاف خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس، امروز در جلسه هماهنگی اعتکاف استان که در مدیریت حوزه علمیه یزد برگزار شد، به فعالیت های انجام شده حوزه استان در خصوص برنامه معنوی اعتکاف در استان اشاره کرد و گفت: ثبت نام ویژه طلاب نخستین فعالیت این مرکز برای حضور طلاب در برنامه اعتکاف بوده است.

مدیر حوزه علمیه یزد به تعداد طلاب شرکت کننده در برنامه اعتکاف استان یزد اشاره کرد و افزود: طبق آماری که تاکنون به دست آمده، بیش از 200 نفر از طلاب استان یزد در این مراسم شرکت خواهند کرد.

وی، حضور مبلغین در اعتکاف های استان را یکی دیگر از فعالیت های این مرکز عنوان کرد و گفت: قرار است با همکاری با بنیاد تخصصی امامت شعبه یزد و موسسه امیر بیان استان، تعدادی از مبلغین موفق این دو مرکز به همراه جمعی از مبلغین اعزامی از قم  در مراسم اعتکاف حضور پیدا می کنند و حلقات معرفتی را اجرا خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شمس به فعالیت های حلقات معرفتی در مراسم اعتکاف اشاره کرد و اذعان داشت: روحانیون و مبلغان در زمان هایی که در مراسم اعتکاف برنامه ای نباشد به پاسخ به سوالات شرعی، مشاوره، مسائل خانواده و ... می پردازند.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha