یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سردار عراقی - قزوین

حوزه / سردار عراقی گفت: مرحوم آیت الله باریک بین از شخصیت های برجسته نظام مقدس جمهوری اسلامی و در دوران دفاع مقدس یار و یاور رزمندگان بود.

سردار عبدالله عراقی در حاشیه مراسم تشییع پیکر آیت الله باریک بین(ره)، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، ضمن تسلیت  ضایعه درگذشت این عالم فقید، به همراهی وهمدلی این عالم نستوه در جبهه های حق علیه باطل اشاره و گفت: مرحوم آیت الله باریک بین در جبهه ها از روحیه بالایی برخوردار بود وهمیشه یاور دلسوز ومهربان رزمندگان اسلام بود.

جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که درگذشت آیت الله باریک‌بین فقدان بزرگی برای استان قزوین است، گفت: ایشان به عنوان شخصیتی وارسته و مدبر در تمام امور توانست در طول این مدت آینده‌نگری کارشناسانه ‌ای نسبت به امور وبرنامه های این استان داشته باشد و سیر سیاسی و اجتماعی استان را در مسیری مدبرانه، راهنمایی کند.

سردار عراقی بیان داشت:  این عالم وارسته که مدت‌های طولانی در تهذیب نفس و تحصیل کمالات فاضله مجاهدت فراوانی داشته، بیش از نیم قرن در خدمت حوزه‌های علمیه، انقلاب و دفاع مقدس، استقلال کشور و ولایت و ترویج مکتب، خدماتی برجسته‌ای ارائه کرده است.

وی ادامه داد: بدون تردید، زحمات بی‌دریغ و خدمات ارزنده آن فقیه مجاهد، طی سالیان متمادی در دیوان عدل الهـی ثبت و ضبط شده و بر حسنات کارنامه پُربار آن فقید سعید خواهد افزود.

وی اظهار کرد: ایشان فرد مورد اعتماد امام(ره) و رهبری بود و همیشه در روزهای دشوار تصمیمات مدبرانه‌ای را ارائه می‌داد .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha