جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد در حاشیه مراسم تشییع پیکر ‌آیت الله باریک بین

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی گفت: آیت الله باریک بین شخصیتی ولایتمدار و انقلابی بود که تا آخر عمر انقلابی و ولایتمدار باقی ماند و به اخلاق مداری و ساده زیستی پایبند بود.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، ضمن تسلیت رحلت  عالم مجاهد آیت الله باریک بین، به ابعاد شخصیتی ایشان پرداخت و گفت: از مهمترین ویژگی های بارز نماینده سابق ولی فقیه در قزوین  مراتب بالای تقوا بود و زهد ایشان به معنای واقعی برای همگان قابل مشاهده بود.

وی خاطرنشان کرد: مدت طولانی است که بنده با این شخصیت حشر و نشر داشتم و دراین مدت کوچکترین نشانه ای از تجمل گرایی و تشریفات و اسراف در زندگی ایشان ندیدم و از اسراف و ریخت و پاش هایی که  امروز دیده می شود، به شدت پرهیز می کرد.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی افزود:  آیت الله باریک بین شخصیتی انقلابی و مبارز بود که همواره انقلابی ماند و در قبل، حین و بعد از انقلاب از مشی اسلامی و اخلاق فاصله نگرفت و تا آخرین لحظه عمر تاثیرگذار خود از انقلاب دفاع کرد و ولایتمدار باقی ماند.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد عنوان داشت: در زمان امام راحل، مرید پیرجماران بود و پس از رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی در رکاب رهبری قرار گرفت و هیچ تزلزلی باعث نشد عشق و ارادتش به ولایت کم شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha