پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله العظمی مکارم

حوزه/ ما بارها گفته ایم که رهایی از این موج خشونت و ترور نیاز به عزم جدی همه دولت ها و رهبران دینی جهان در عدم حمایت و برائت جویی از این گروه های تکفیری دارد که متاسفانه در دنیای معاصر چنین جدیتی به چشم نمی خورد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله مکارم شیرازی به مناسبت حمله وحشیانه به دو کلیسای مسیحیان در مصر بیانیه ای صادر کردند که بدین شرح  است :

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر حمله وحشیانه عوامل انتحاری داعش به دو کلیسای مصر باعث تأسف و تأثر شدید گردید.

متاسفانه گروه های تکفیری و ضد دین برای بدنام کردن نام اسلام و ترویج اسلام هراسی هر روز در نقطه ای از عالم دست به جنایت و خونریزی می زنند. یک روز در سوئد به عابران پیاده حمله‌ور می‌شوند و یک روز در روسیه مسافران بی گناه ایستگاه مترو را به خاک و خون می کشانند و اینک اماکن عبادی مسیحیان بی گناه را در شهرهای مختلف مصر هدف قرار داده اند.

ما بارها گفته ایم که رهایی از این موج خشونت و ترور نیاز به عزم جدی همه دولت ها و رهبران دینی جهان در عدم حمایت و برائت جویی از این گروه های تکفیری دارد که متاسفانه در دنیای معاصر چنین جدیتی به چشم نمی خورد.

اینجانب ضمن همدردی با ملت بزرگ مصر از خدای متعال می خواهم که به بازماندگان این حوادث تلخ، صبر و شکیبایی و به مجروحان شفا عنایت فرماید.
96/01/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha