پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
راهیان نور

حوزه/ معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه علمیه استان ایلام، از برگزاری دور جدید اردوی راهیان نور طلاب خواهر این استان از امروز چهارشنبه خبر داد.

زینب عزیزپور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام، با اعلام شروع دور جدید اردوی راهیان نور طلاب خواهر استان ایلام از امروز چهارشنبه(23فروردین96)، اظهار داشت: یکی از آرمانهای انقلاب اسلامی، ایثار جان در راه خدا و همچنین ترویج و زنده نگه داشتن فرهنگ جهاد، و اصولا زنده بودن تفکر ایثار، شهادت و جهاد، عنصر بقای اسلام و نظام اسلامی است.

وی با بیان این که اردوهای راهیان نور، در ترویج هرچه بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت در میان مردم مؤثر است، گفت: اردوهای اهیان نور و حضور جوانان در مناطق و یادمان های هشت سال دفاع مقدس، احیاکننده و ترویج کننده فرهنگ ایثار و شهادت است.

معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان ایلام با اشاره به برگزاری دور جدید اردوی راهیان نور طلاب خواهر استان از امروز، گفت: این اردو با حضور بیش از 100 نفر از طلاب خواهر این استان از امروز به مدت سه روز برگزار می شود.

عزیزپور ادامه داد: معتقدیم جوانان با حضور در این مناطق، تا حدودی با فرهنگ ایثار و شهادت و بخشی از فداکاری ها و از خودگذشتگی های رزمندگان اسلام در 8سال دفاع مقدس آشنا شده و علاوه بر آن با برخی از عملیات هایی که در طول دوران جنگ انجام شده آشنا می شوند.

وی گفت: اردوی راهیان نور باعث می شود که بازدیدکنندگان از مناطق عملیاتی، با راه و روش سرداران و جوانانی که در این راه مردانه ایستادگی کردند و جان دادند، آشنا شده و وظیفه ی خود را در مقابل امانت عظیمی که با خون شهدا به دست شان رسیده، بیشتر درک کنند.

معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان ایلام در پایان یادآور شد: طلاب خواهر در این اردوی سه روزه، در مناطق عروج شهداء در دوران 8سال دفاع مقدس، ازجمله مناطق عملیاتی شرهانی، طلائیه، شلمچه، اروند کنار و...، حضور یافته و از آن ها بازدید خواهند کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha