جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام وعد مرادبیگی مدیر حوزه علمیه ایلام

حوزه/ مدیر حوزه علمیه ایلام گفت: نیروی انتظامی در صورت نیاز به همفکری و رفع مشکلات زیرساختی فرهنگی استان، حوزه علمیه را یار و یاور خود بدانند و ما تا جایی که بتوانیم در رفع مشکلات اجتماعی و فرهنگی استان کوشا خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت الاسلام والمسلین وعد مرادبیگی، در جلسه ای با مسئولین معاونت آموزش نیروی انتظامی استان ایلام، با تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد امام علی(ع)، گفت: پدافند غیر عامل باید بصورت جدی در دستور کار قرار بگیرد و ما تا جای که می توانیم باید در ارائه آموزش های لازم به جوانان و نوجوانان علی الخصوص آشنایی با فضای مجازی و فرصت ها و تهدید های آن، بخش های مختلف جامع را از گزند و فریب بدکاران بیمه نماییم

وی، حضور روحانیون در شهرها و روستاها را عامل کاهش جرایم و تشویق جوانان به معنویت دانست و افزود: این مسئله نشان دهنده تاثیر حضور روحانی و مبلغ در قسمت های مختلف جامع می باشد، لذا ما باید دست به دست هم بدهیم و این حضور را پررنگ نماییم و موانع را از سر راه برداریم.

مدیر حوزه علمیه ایلام ادامه داد: ما باید تاثیرات این گونه جلسات را در جامعه رصد کنیم و با تعامل و همدلی نسبت به رفع مشکلات اجتماعی کوشا باشیم، لذا حوزه علمیه استان و مبلغین برای آگاهی بخشی به جامعه می تواند کمک خوبی برای نیروهای خدوم انتظامی باشند.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی ادامه داد: کسانی که هدف گمراه کردن جوانان و نوجوانان نجیب و با صداقت را دارند، تعداد بسیار کمی هستند که فریب خورده همین برنامه های منحرف فضای مجازی می باشند و ما می توانیم با ورود به جا و دقیق و آگهی بخشی لازم این اهداف شوم بزهکاران را خنثی نماییم.

 مدیر حوزه علمیه ایلام در پایان گفت: نیروی انتظامی در صورت نیاز به همفکری و رفع مشکلات زیرساختی فرهنگی استان، حوزه علمیه را یار و یاور خود بدانند و ما تا جایی که بتوانیم در رفع مشکلات اجتماعی و فرهنگی استان کوشا خواهیم بود.

سرهنگ شریفی، معاون آموزش نیروی انتظامی استان ایلام نیز در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از تعامل و تلاش حوزه های علمیه در راستای رفع مشکلات اجتماعی و فرهنگی، گفت: هرجا که روحانیت وارد عمل شده، کار ما بسیار راحت بوده و آگهی بخشی های آنان به آحاد مختلف جامعه، جلوی بسیاری از بزهکاری های اجتماعی را گرفته است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha