شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آيت‌الله سيدهاشم حسيني بوشهري امروز در مراسم افتتاح و بهره‌برداري از فاز دوم بلوار آيت‌الله بروجردي

حوزه/ عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفت: انتظار اين است كه عمران و آباداني و تحول در قم يك تحول متوازن باشد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم،، آيت‌الله سيدهاشم حسيني بوشهري امروز در مراسم افتتاح و بهره‌برداري از فاز دوم بلوار آيت‌الله بروجردي و آغاز عمليات اجرايي تقاطع غيرهمسطح شهرك قدس، ضمن تقدير از خادمان و مديران شهر قم، اظهار كرد: اين پروژه بسترساز رشد و توسعه شهر قم و زمينه‌ساز اقدامي ويژه در اين خطه مقدس است.

 امام جمعه قم با اشاره به هماهنگي مطلوب و سازنده مديران مجموعه استان، گفت: ما در آرزوي روزي هستيم كه قم به عنوان عش آل محمد(ص) به عنوان شهر الگوي اسلامي در كشور و جهان اسلام معرفي شود.

آيت‌الله حسيني بوشهري تصريح كرد: اينكه مديران استان همراه با ديگر مديران بخش‌هاي ديگر توانسته‌اند هم‌فكري و همراهي مطلوبي داشته باشند قابل تقدير است.

 وي با تاكيد بر اينكه در چند سال اخير نهضت خوبي در عمران و آباداني قم آغاز شده است، تصريح كرد: انتظار اين است كه عمران و آباداني و تحول در قم يك تحول متوازن باشد؛ يعني زماني كه انسان به مجموعه مبلمان شهر نگاه كرده و نمره مي‌دهد بايد احساس كند ساختمان‌هاي بلندمرتبه، خيابان‌ها، حفظ بناهاي قديمي و... هم‌پوشاني و سازگاري با هم داشته باشد.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصريح كرد: اينگونه نباشد كه بخشي از شهر جلوه تاريخي و اسلامي داشته و بخشي ديگر نيز بدون نگاه به الگوي شهر اسلامي و بي رويه رشد كند.

آيت‌الله حسيني بوشهري گفت: زماني كه برنامه‌ريزي براي استان مي‌كنيد همه چيز را يكسان ببينيد، مجوزهاي ساختمان‌ها را درست بررسي كنيد تا اينكه پس از چند سال كه تحول بنيادين شهر را مي‌بينيم شاهد هم‌خواني تحولات باشيم.

 وي با اشاره به فاز دوم بلوار آيت‌الله بروجردي، تصريح كرد: اين هم پروژه‌اي ويژه‌ است كه خدمتي شايسته بابت آن به مردم ارائه مي‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha