جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویری از حاشیه های جشن نیمه شعبان

حوزه/ رئیس تبلیغات اسلامی بجنورد گفت: ۲۰۰ مراسم و جشن شعبانیه در مرکز استان به مناسبت اعیاد شعبانیه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام ناصر هدایتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی اظهار داشت: بیش از 200 مراسم و جشن مردمی در اعیاد شعبانیه در بجنورد برگزار می‌شود.

رئیس تبلیغات اسلامی بجنورد افزود: جشنِ محوری عید نیمه شعبان نیز با همکاری بنیاد مهدی موعود (عج) استان، چهاردهم شعبان در بجنورد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شعبان، ماه اعیاد بزرگ اسلامی و مایه سرفرازی شیعیان است، گفت: نیمه شعبان روز طلوع بزرگ‌مردی از سلاله پیامبر است که با ظهورش طعم شیرین عدالت را به جهانیان خواهد چشاند

وی کسب معرفت درباره امام زمان (عج) را مهم‌ترین وظیفه مؤمنان دانست و اظهار داشت: هرچقدر بتوانیم جشن‌های شعبانیه را با معرفت افزایی همراه کنیم به امام عصرمان یعنی مهدی موعود (عج) نزدیک‌تر می‌شویم.

حجت‌الاسلام هدایتی تصریح کرد: ثمره برپایی اعیاد شعبانیه، انتشار فرهنگ انتظار است و باید در این ایام مبانی مهدویت و انتظار را ترویج و تبلیغ کنیم.

رئیس ستاد ساماندهی شئون فرهنگی شهرستان بجنورد با بیان اینکه جشن‌های نیمه شعبان در شناساندن سیره امام زمان(عج) به جوانان مؤثر است، خاطرنشان کرد: جشن‌های نیمه شعبان فرصت مناسبی برای آگاهی‌رسانی از سیره علمی و عملی ائمه اطهار (ع) به‌ویژه امام عصر (عج) است که باید از آن به‌خوبی استفاده کرد.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha