دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام کاظم لو

حوزه/ خوشبختانه روند پژوهش در حوزه‌ رو به رشد است و اساتید باید در این راستا بیش از پیش تلاش داشته باشند تا امر پژوهش و تحقیق در بین طلاب به خوبی نهادینه شود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم لو، امروز در جمع اساتید و کادر مدرسه علمیه خواهران کوثر شهرستان قزوین، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، به برکات این ماه ارزشمند اشاره کرد و گفت: در این ایام، درهای  آسمان به روی بندگان گناهکار باز است و باران مغفرت و محبت و هدایت از جانب خدای متعال جاری است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین افزود: تقویت بیش از پیش اعتقادات و ایمان در جامعه و به خصوص در بین نسل جوان، امری است که باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد تا از پیامدهای توطئه های فرهنگی دشمنان جلوگیری شود.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمنان با استفاده از امکانات پیشرفته و فضاهای مجازی ایمان و اعتقادات اقشار مختلف جامعه و بویژه جوانان را نشانه رفته اند، افزود: همه ما در مقابله با این تهدیدات مسئول هستیم و در این میان وظایف مدارس، دانشگاه ها و حوزه های علمیه برای تقویت اعتقادات دینی و مقابله با  تهاجم فرهنگی دشمنان بیش از پیش سنگین است.

حجت الاسلام کاظم لو به ضرورت بیشتر طلاب به امر تحقیق و پژوهش اشاره کرد و بیان داشت: خوشبختانه روند پژوهش در حوزه‌ رو به رشد است و اساتید باید در این راستا بیش از پیش تلاش داشته باشند تا امر پژوهش و تحقیق در بین طلاب به خوبی نهادینه شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین اظهار کرد: امروز طلاب برای مقابله با شبهات دشمنان که علیه فرهنگ و ارزش های ما فعالیت می کنند باید به سلاح پژوهش مجهز شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha