جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید مهدی طاهری

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت خورموج با تاکید بر ضرورت تربیت طلاب پژوهشگر، گفت: با توجه به این که برخی از دروس سفیران هدایت پژوهشی است تاکید داریم نوع تدریس اساتید متناسب با ارائه اثر به جشنواره های پژوهشی علامه بلادی(ره) و علامه حلی باشد و پژوهش های که ارائه می شود، در حد این دو جشنواره باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر حجت الاسلام سید مهدی طاهری، امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید این مدرسه گفت: با توجه به این که پذیرش مدرسه علمیه سفیران هدایت تنها از مقطع دیپلم صورت می گیرد و نیز با توجه به اینکه امسال افراد جذب شده به حوزه بیشتر از مقطع سیکل بودند آن انتظاری که داشتیم برآورد نشد و حدود 10 نفر در حال حاضر مشغول به گذراندن دوره اختبار و تثبیت هستند که ان اشاءالله پس از قبولی در آزمون وارد حوزه  خواهند شد.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت خورموج  اهتمام به امر پژوهش را یکی دیگر از برنامه های امسال مدرسه علمیه سفیران هدایت عنوان کرد و افزود: در بحث پژوهش در تلاش هستیم با توجه به این که برخی از دروس سفیران هدایت پژوهشی است تاکید داریم نوع تدریس اساتید متناسب با ارائه اثر به جشنواره های پژوهشی علامه بلادی(ره) و علامه حلی باشد و پژوهش های که ارائه می شود، در حد این دو جشنواره باشد.

وی ادامه داد: در عرصه تهذیب هم جلساتی گرفته شده که ان شاءالله تصمیم های خوبی در موضوعات قرآنی، اردویی و ورزشی گرفته می شود. همچنین در تلاش هستیم خوابگاهی در شأن طلاب که فضای آرام و مناسبی داشته باشد فراهم کنیم.

حجت الاسلام طاهری پایه های تحصیلی این مدرسه را سه پایه عنوان کرد و گفت: 45 طلبه در این مدرسه مشغول به تحصیل هستند و با 3 استاد تمام وقت و 8  استاد پاره وقت عهده دار تدریس آنان می باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha