پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ویژه برنامه های نیمه شعبان در خوزستان

حوزه/ حجت الاسلام بلک، با اشاره به ویژه‌ به رنامه‌های نیمه شعبان در خوزستان، گفت: بیش از یک هزار برنامه در سطح استان برگزار می‌شود

حجت الاسلام محمدحسین بلک، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به ویژه‌ برنامه‌های نیمه شعبان در خوزستان، بیان داشت: جشن‌ها و برنامه های مولودی‌خوانی، احیاء، اعزام مبلغ، محافل قرآن و راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی، بخشی از ویژه‌ برنامه‌های ولایت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) می‌باشد.

وی با بیان اینکه بیش از یک هزار برنامه در شب نیمه شعبان در سطح استان خوزستان برگزار می‌شود، گفت: این برنامه‌ها عمدتاً در مساجد و حسینیه‌ها برگزار می‌شود، اما به طور مستقل برخی از هیئات مذهبی نیز، جشن‌های خیابانی را برای تنوع بخشی به برنامه‌ها، در سطح شهر برگزار می‌کنند.

حجت الاسلام بلک، برگزاری احیاء شب نیمه ماه مبارک شعبان را یکی از برنامه‌های خودجوش مردمی در کلان‌شهر اهواز عنوان کرد و بیان داشت: این برنامه چند سالی است که توسط هیئات مذهبی شاخص استان در برخی مساجد اهواز برگزار می‌شود و خوشبختانه قرار است این برنامه در چند شهرستان دیگر نیز اجرا شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، حضور مبلغان استان قم در خوزستان را با برکت توصیف کرد و گفت: طبق روال هرساله حدود ۱۵۰۰ مبلغ و مبلغه خوزستانی در نیمه شعبان مشغول به فعالیت می‌شوند که با اضافه شدن تعدادی از مبلغان برجسته قم، می‌توان سطح گسترده‌ای از نقاط محروم و مورد هدف خوزستان را پوشش تبلیغی داد.

وی در پایان با اشاره به برگزاری دوره‌های توجیهی، ویژه مبلغین اعزامی به مناطق محروم، اظهار داشت: این دوره‌ها تا شروع ماه مبارک رمضان ادامه دارند و مبلغین مباحثی همچون «روش تفسیر و احکام»، «آشنایی با مباحث روز» و «مطالعات سیاسی» را در دوره‌های توجیهی فرا می‌گیرند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha