جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌‌الاسلام والمسلمین یعقوبی- امام جمعه بجنورد

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی تأکید کرد: منتخبان شوراهای اسلامی شهر و روستا، باید با رعایت حق‌الناس و با نگاه فراجناحی مشکلات مردم را برطرف سازند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، پیش از ظهر امروز در دیدار منتخبان پنجمین دوره شورای شهر بجنورد، ضمن تبریک به منتخبین شورا اظهار داشت: اعضای منتخب شوراهای اسلامی شهر و روستا باید تلاش کنند تا مشکلات مردم را با رعایت حق‌الناس و با نگاه فراجناحی، نسبت به رفع مشکلات اقدام کنند.

وی افزود: شوراهای اسلامی باید در زمینهٔ آبادانی و رفع مشکلات مردم و نیز تصمیم‌گیری درست برای امور منطقه تلاش مستمر و حضوری مضاعف داشته باشند.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: اعضای جدید شورای اسلامی شهر باید با تکیه بر آراء و اعتماد مردم و با اولویت‌بندی کارها، خود را برای خدمت بیشتر و صادقانه‌تر به این مردم آماده کنند.

وی با تأکید بر اینکه تمام منتخبان شوراهای اسلامی باید با پرهیز از نگاه‌های جناحی و سیاسی برای خدمت به مردم جامعه همت کنند، اظهار داشت: اکنون‌که مردم شما را برای خدمت انتخاب کرده‌اند، باید تمام تلاش خود را برای قدردانی از حُسن انتخاب مردم انجام دهید.

امام‌جمعه بجنورد با بیان اینکه شوراهای شهر برای تسهیل امور مردم تأسیس‌شده‌اند، افزود: اعضای شوراها به دنبال یافتن راه‌های ساده و آسان برای باز کردن گره‌ها و مشکلات مردم باشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین یعقوبی همچنین به حماسه سیاسی اخیر مردم و حضور بی‌نظیر آنان در انتخابات 29 اردیبهشت‌ماه اشاره کرد و گفت: این حضور حماسی و بی‌نظیر ملت ایران و به‌ویژه مردم این بخش درصحنه انتخابات نشان از عمق اعتقاد، بصیرت و بینش آنان به انقلاب و آرمان‌های والای نظام اسلامی دارد.

وی اظهار داشت: حضور گسترده مردم در انتخابات پیام‌های بسیار زیادی برای دشمنان داخلی و خارجی داشت که مهم‌ترین آن این بود که مردم به دشمنان اعلام کردند که ما انقلاب کرده‌ایم و انقلابی می‌مانیم و تا آخرین نفس پای این انقلاب خواهیم ایستاد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی خاطرنشان کرد: ملت ایران با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی بار دیگر به ندای رهبر معظم و فرزانه انقلاب لبیک گفتند و به دشمنان نظام و انقلاب اثبات کردند که همیشه پشتیبان انقلاب و ولایت‌فقیه خواهند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha