پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله مصطفی علما

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، به جایگاه والای امر به معروف در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: دین خدا بر پایه امر به معروف و نهی از منکر بنا شده است، لذا این دو مهم باید در جامعه مسلمین احیا شود و همه در انجام این تکلیف الهی مسئولیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در همایش «طلایه داران تبلیغ» در کرمانشاهکه با حضور روحانیون مبلغین اعزامی در ماه مبارک رمضان برگزار گردید؛ اظهار داشت: روحانیان به عنوان راهنمای جامعه به سوی خداوند و اسلام ناب محمدی شناخته می شوند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه روحانیون باید راه سعادت را به مردم بیاموزند، گفت: در طول تاریخ روحانیان نقش هدایتگران جامعه را داشته اند و به نوعی باید آنان را وارثان پیامبران الهی عنوان کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، به جایگاه والای امر به معروف در جامعه اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: دین خدا بر پایه امر به معروف و نهی از منکر بنا شده است، لذا این دو مهم باید در جامعه مسلمین احیا شود و همه در انجام این تکلیف الهی مسئولیم.

رئیس شورای حوزه علمیه استان کرمانشاه افزود: دور نگه داشتن خود از چیزی که در محضر خداوند حرام و ناشایست شمرده می شود، خود در نزد پروردگار پاداش و اجری بسیار بزرگ دارد.

آیت الله علما با اشاره به اینکه روحانیان و مبلغین در راه خود باید ثابت قدم باشند، تاکید کرد: هیچ شرایطی نباید شما روحانیان و مبلغان را از انجام تکلیف بازدارد، زیرا انسان های بزرگ و والا مقام با دوری از گناهان و انجام واجبات دینی به جایگاه های بسیار بالا رسیده اند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha