پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید عمار حکیم رئیس ائتلاف ملی عراق

حوزه/ سید عمار حکیم گفت: ما ضمن اعلام همبستگی با دولت و ملت مصر جنایت حمله به کاروان مسیحیان را به شدت محکوم می کنیم و از جامعه بین الملل می خواهیم در شناسایی تروریسم واقعی دقت کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، در پی وقوع حادثه تروریستی در مصر و حمله تروریست های مسلح به اتوبوس حامل قبطیان و کشته و زخمی شدن شمار زیادی از مسیحیان مصر، حجت الاسلام سید عمار حکیم رئیس ائتلاف ملی عراق با صدور بیانیه ای این حادثه تروریستی را محکوم کرد و از جامعه بین الملل خواست در شناخت تروریسم دقت کنند.

در این بیانیه آمده است: در وقتی که عراقیان دلاور، عرصه را بر تروریستهای جنایتکار داعش تنگ کرده اند و به پیروزی نهایی نزدیک شده اند، شاهد تلاش مذبوحانه تروریست ها برای اثبات وجود خود و ایجاد فتنه ای جدید میان طوایف و ادیان در کشور مصر هستیم و این بار تروریست ها کاروان مسیحیان در استان المنیا را هدف قرار دادند که موجب کشته و زخمی شدن ده ها نفر شدند.

وی افزود: ما ضمن اعلام همبستگی با دولت و ملت مصر این جنایت را به شدت محکوم می کنیم و از جامعه بین الملل می خواهیم در شناسایی تروریسم واقعی دقت کند و همه برای پایان دادن به وجود تروریست ها در جهان دست به دست هم بدهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha