چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام سلیمانی / امام جمعه بافق

حوزه /حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی با اشاره به ولایت مداری شهدا، گفت: ولایت مداری و بصیرت مردم عوامل اصلی خنثی شدن توطئه های کفر جهانی و فعالیت نفوذی‌ها است و همه باید با بینش و هوشیاری مانند شهدا و ایثارگران در مسیر نظام حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد؛ حجت الاسلام والمسلمین سید جواد سلیمانی، امام جمعه شهرستان بافق و تولیت مدرسه علمیه امام صادق(ع)، به همراه فرماندار و مدیران دستگاه های این شهرستان، با حضور در منزل شهدای شهرستان و در دیدار با خانواده هایشان از صبر و پایداری آنان تجلیل کردند.

امام جمعه شهرستان بافق در این دیدارها با تجلیل از رشادتهای رزمندگان اسلام در جبهه های نبرد حق علیه باطل تصریح کرد: خانواده شهدا به ما عزت بخشیدند و اقتدار کنونی ما در سطح منطقه مرهون ایثارگری این عزیزان است.

تولیت مدرسه علمیه امام صادق(ع) بافق، با بیان خاطراتی از دوران با شکوه دفاع مقدس افزود: علاقه به فرزند، حقیقتی انکار نشدنی است، ولی خانواده شهدا علی رغم علاقه وافری که به فرزندان خود داشتند، وقتی کیان جمهوری اسلامی را در خطر دیدند، دست از علایق خود شستند و آنان را برای حفاظت از مرزهای میهن اسلامی بدرقه کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی با اشاره به ولایت مداری شهدا، گفت: ولایتمداری و بصیرت مردم عوامل اصلی خنثی شدن توطئه های کفر جهانی و فعالیت نفوذی‌ها است و همه باید با بینش و هوشیاری مانند شهدا و ایثارگران در مسیر نظام حرکت کنیم.

وی خاطر نشان کرد: اگر ایران اسلامی مانند سایر کشورها در منجلاب گروه های تروریستی و ناامنی گرفتار نشده است همه به برکت مجاهدت شهدا و ایثارگران است که با خلق حماسه در دوران دفاع مقدس دشمنان اسلام و انقلاب را از پیشرد اهدافشان در ایران مایوس کردند.

انتهای پیام/313/23 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha