جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جشنواره کتاب سال رضوی

حوزه/ فراخوان دهمین جشنواره بین‌المللی انتخاب کتاب سال رضوی، به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در ۶۵ کشور جهان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از مشهد، دبیر اجرایی دهمین جشنواره بین‌المللی انتخاب کتاب سال رضوی با اعلام این خبر، گفت: فراخوان دهمین جشنواره بین‌المللی انتخاب کتاب سال رضوی که به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی توسط سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و اسناد آستان قدس رضوی تهیه شده، از طریق نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خراسان رضوی، برای 80 رایزن و نمایندگی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در 65 کشور جهان ارسال شد.

مهدی قیصری‌نیک خاطرنشان کرد: این فراخوان از طریق نمایندگی‌های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سراسر جهان به مراکز علمی و پژوهشی، دانشگاهی، محققان و پژوهش‌گران علوم اسلامی کشورهای مختلف ارسال شده است.

وی، اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های علمی، هنری و پژوهشی مرتبط با سیره و ابعاد مختلف شخصیت امام رضا(ع)، شناسایی، تجلیل و حمایت از تولیدکنندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در این زمینه و کمک به انتشار گسترده آن‌ها را از اهداف برگزاری دهمین جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی عنوان کرد و اظهار داشت: دهمین جشنواره بین‌المللی انتخاب کتاب سال رضوی در بخش‌های کتاب برتر، کتاب دیجیتال برتر، پایان‌نامه برتر، ناشر برتر و حمایت از آثار رضوی با موضوع امام رضا(ع) و خاندان آن حضرت، برگزار می‌شود.

قیصری‌نیک اضافه کرد: نویسندگان، فعالان حوزه فرهنگ رضوی و ناشران می‌توانند تا 20 خرداد ماه سال جاری آثار خود را به دبیرخانه جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی ارسال نمایند. مراسم اختتامیه جشنواره نیز هم‌زمان با دهه کرامت، در سازمان کتابخانه‏‌ها، موزه‌‏ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

گفتنی است، نویسندگان، ناشران و فعالین در حوزه رضوی، می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از جزییات این جشنواره به سایت جشنواره به نشانی library.aqr.ir/ketabsal مراجعه نمایند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha