جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سیدحبیب الله موسوی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: حادثه تروریستی تهران این موضوع را یادآوری کرد که با وجود ناامنی شدید در منطقه باید دقت و هوشیاری نیروی های نظامی و انتظامی بیش از پیش شود و کوچکترین تحرک دشمنان و تروریست ها را رصد کنند.

حجت السلام و المسلمین سیدحبیب الله موسوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» درکرمانشاه اظهار داشت: ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و مغفرت و بهترین فرصت زدودن زنگارها از دل و روح است.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به حادثه تروریستی روز گذشته گروه های تکفیری ـ صهیونیستی در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) و ساختمان مجلس شورای اسلامی گفت: این حادثه تروریستی باعث تاثر  هموطنان گردید.

وی با تقدیر از واکنش سریع نیروهای سپاه، سربازان گمنام امام زمان(عج) و نیروی انتظامی در برخورد با تروریست ها، افزود: قدرت و اشراف امنیتی نیروهای امنیتی و اطلاعاتی، پرونده این حادثه تروریستی را در کمتر از 4 ساعت بست و این افتخاری برای این نظام محسوب می شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی، این حادثه تلنگری به نیروهای نظامی و انتظامی دانست تا در مسایل امنیتی و حفاظتی سختگیرانه تر وارد عمل شوند، اظهار کرد:  این حادثه تروریستی که خوشبختانه ناکام ماند، این موضوع را به ما یادآوری کرد که با وجود ناامنی شدید در کشورهای همسایه و منطقه، باید دقت و هوشیاری نیروی های نظامی و انتظامی بیش از پیش شود و کوچکترین تحرک دشمنان و تروریست ها را رصد کنند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه عنوان کرد: امیدواریم چشمان بیدار نظام اسلامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) و سپاه قهرمان که امروز دنیا را رصد می کند، مسایل داخلی را نیز با اندک تامل بیشتری زیر نظر چشمان تیزبین خود داشته باشند تا دوباره شاهد چنین حرکت های وحشیانه ای نباشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha