جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اهدای کتاب

حوزه/ مرحله ششم طرح «اهدای دانايي» با هدف تكميل منابع علمي و مطالعاتي كتابخانه‌هاي مدارس علميه و به منظور رشد فرهنگ كتابخواني با اهدای بیش از ۲۰ هزار جلد کتاب به مدارس علمیه و طلاب خراسان اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، مرحله ششم طرح «اهدای دانايي» به همت معاونت پژوهش حوزه علميه خراسان رضوی با هدف تكميل منابع علمي و مطالعاتي كتابخانه‌هاي مدارس علميه و به منظور رشد فرهنگ كتابخواني، با اهداء بیش از 20 هزار جلد کتاب اجرا شد. 
بر اساس این گزارش، در اين طرح كه در راستاي تكميل منابع علمي و مطالعاتي كتابخانه‌هاي مدارس علميه و به منظور رشد فرهنگ كتابخواني در بین طلاب برنامه‌ريزي شده است، كتاب‌هاي اهدايي اساتيد، فضلا، طلاب و سازمان‌های علمی پژوهشی، پس از جمع آوري بر اساس موضوع و عنوان، تفكيك و با توجه به نياز كتابخانه‌هاي مدارس توزيع مي‌شود.
براساس این گزارش، بيش از 20 هزار جلد كتاب در ششمین مرحله از این طرح که در اردیبهشت و خردادماه سال جاری اجرا شد و پس از ارائه لیست کتاب‌های موجود در اين طرح به مدارس علمیه و اعلام نیاز کتابخانه‌ مدارس، کتاب‌های خواسته شده تحویل داده شد.
این طرح و در ايام شهريه، هرماه كتاب‌هاي موجود طرح اهداي دانايی در معرض ديد عموم طلاب قرار می‌گیرد و آنان می‌توانند تا ۵ كتاب به عنوان هديه انتخاب و تحویل بگیرند. 
لازم به ذكر است اين طرح توسط معاونت پژوهش حوزه علميه خراسان و اهدا كتاب توسط طلاب و اساتيد این حوزه شكل گرفته و ادامه خواهد داشت.
افرادي كه در كتابخانه شخصي خود كتاب‌‌هاي بدون استفاده یا کمتر مورده بهره برداری خود اعم از درسي و غير درسي دارند، مي‌توانند با شماره 32008464 تماس گرفته و برای تحویل دادن کتاب های اهدایی خود هماهنگ کنند تا علاوه بر اینکه نیاز کتابخانه های مدارس و برخی از طلاب رفع می شود، اين عمل، صدقه جاريه‌‌اي براي انان محسوب شود.

انتهای پیام/313/25

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha