جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تکفیری ها

حوزه های علمیه خواهران و برادران استان لرستان در آستانه روز جهانی قدس با صدور پیامی جداگانه ای، بر لزوم حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کردند و خواستار شرکت آحاد مردم در این راهپیمایی دشمن شکن شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حوزه های علمیه خواهران و برادران استان لرستان در آستانه روز جهانی قدس با صدور پیامی جداگانه ای،  بر لزوم حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کردند و خواستار شرکت آحاد مردم در این راهپیمایی دشمن شکن شدند.

در این پیام ها آمده است: روز قدس میراث گرانبهای بزگ مردی است که افکار بلند او در زمان و مکانی خاص نمی گنجد و برای همیشه این دوراندیشی و درایت در دفاع از مظلوم ماندگار و جاویدان است .

رژیم غاصب صهیونیستی ترکیبی از خشونت،کشتار، ویرانگری و ترور است که هر روز بر میزان جنایات وحشیانه خود با همدستی مزدوران خائن ادامه می دهد

امسال با توجه به ائتلاف شیطانی، تکفیری –صهیونیستی اهمیت راهپیمایی روز قدس دو چندان احساس می شود و فردا امت مسلمان و آزاده در دفاع از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین، طنین نفرت از صهیونیست و استکبار جهانی  را به گوش جهانیان برسانند.

در این حضور باشکوه نیز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و برادران استان لرستان ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان های امام و انقلاب و با عمل به منویات رهبر معظم انقلاب  همپای با دیگر مردم فریاد دادخواهی ملت مظلوم فلسطین را به گوش رژیم غاصب خواهد رساند و این حضو حماسی موجب دلگرمی مقاومت مردم انتفاضه خواهد شد .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha