جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شبکه نبأ

حوزه/ مدیر شبکه ماهواره‌ای نبأ گفت: حوزه های علمیه و همه موسسات و مراکزی که حول محور معرفی آموزه های اسلامی فعالیت می کنند، باید از بستر شبکه های ماهواره ای و خبری بهترین استفاده را ببرند.

دکتر فؤاد نژاد ابراهیم در گفتگو با خبرگزاری حوزه در مشهد بیان داشت: بدون شک زمینه همکاری با حوزه های علمیه وجود دارد و ما نیز آمادگی داریم در زمینه طرح های اسلامی و معرفی و حمایت از محور مقاومت در منطقه همکاری بیشتری داشته باشیم.

پژوهشگر و کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه شبکه «نبأ» همچون سایر شبکه های اسلامی وظیفه تبلیغ و ترویج دین، معارف و آموزه های اسلامی را بر عهده دارد، ادامه داد: حوزه های علمیه و همه موسسات و مراکزی که حول محور معرفی آموزه های اسلامی انجام وظیفه می کنند باید از بستر شبکه های ماهواره ای و خبری بهترین بهره و استفاده را ببرند.

نژاد ابراهیم با بیان اینکه رسانه های اسلامی نقش مهمی را در معرفی و انتقال معارف و اخبار مسلمانان ایفا می کنند، افزود: در کنار معارف قرآنی، اسلامی، فقهی، شرعی و اجتماعی، موضوعاتی همچون مسائل سیاسی مطرح می شود که می توان بیشتر مورد توجه قرار داد.

مدیر شبکه ماهواره‌ای نبأ در پایان گفت: آمادگی خودمان را برای انتقال دوطرفه معلومات و ایده های اسلامی اعلام می کنیم و می توان در مدت زمان اجلاس رسانه های اسلامی در مشهد، پایتخت فرهنگی جهان اسلام، زمینه ها، فرصت ها و بسترهای همکاری با حوزه علمیه خراسان را مورد بررسی و بحث قرار داد.

گفتنی است، شبکه ماهواره‌ای نبأ، صداي مخالفان سعودي از اقشار، مذاهب، فرهنگ ها و سیاست های مختلف است و علاوه بر پوشش رویدادهای عربستان، به انعكاس مشكلات كشورهاي همسايه كه درد و رنج هايي مشابه مردم این کشور دارند، می پردازد.

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha