پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 419630
۱۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
جمعیت وعد بحرین

حوزه/ دادگاه امور فوری بحرین با صدور حکمی اجازه داد تا زمان نهایی شدن انحلال این جمعیت در دادگاه، دفاتر وعد در بحرین بتوانند به فعالیت خود ادامه بدهند و کارکنان این جمعیت بتوانند به دفاتر وعد رفت و آمد کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، دادگاه امور فوری بحرین با صدور حکمی اجازه داد تا زمان نهایی شدن انحلال این جمعیت در دادگاه، دفاتر وعد در بحرین بتوانند به فعالیت خود ادامه بدهند و کارکنان این جمعیت بتوانند به دفاتر وعد رفت و آمد کنند.

محمد سلطان عضو مرکز حقوق بشر بحرین درباره این حکم دادگاه بحرین گفت: بازگشایی دفاتر وعد اصلاح اقدام اشتباه گذشته ای است که دادگاه مرتکب شده بود و ما از مسئولان بحرین می خواهیم تمام موارد نقض حقوق بشر را که تا کنون مرتکب شده اند اصلاح کنند.

دادگاه بحرین در حکم اولیه خود در تاریخ 31 ماه که گذشته تصمیم گرفت جمعیت وعد را منحل کرده و اموال آن را مصادره کند و پس از این حکم تمام دفاتر وعد توسط نیروهای امنیتی محاصره و از رفت و آمد کارکنان این جمعیت به دفاتر وعد جلوگیری به عمل آمد.

منحل شدن فعالیت جمعیت وعد توسط رژیم دیکتاتور آل خلیفه در حالی صورت گرفت که این جمعیت آخرین جمعیتی بود که در بحرین اجازه فعالیت داشت و ماهیت آن هم سیاسی نبود و از این رو برخی ناظران منحل شدن وعد را نهایت دیکتاتوری و فقدان آزادی در بحرین می دانستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • من IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
    0 0
    حوزه علمیه یا علمای شیعه ما چرا نسبت به کشته شدن کودک دوساله مسلمان و شیعه آذربایجانی بنام زهرا و مادر بزرگش توسط رژیم اشغالگر قره باغ اسلامی و شیعه نوسط کفار ارمنستان واکنش نمی دهد؟