دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام جعفر ناصری

حوزه/ مدیر مجموعه فرهنگی هاد از آمادگی این مجموعه برای حضور فعال تر در عرصه های علمی و پژوهشی اخلاق و تربیت حوزه خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجتالاسلام والمسلمین ناصری مدیر بنیاد علمی فرهنگی هاد ظهر امروز در  بازدید آیت الله اعرافی از این مجموعه، با ذکر این مطلب که این موسسه با حضور دلسوزان عرصه اخلاق و تربیت حوزه شکل گرفت، گفت: اصل هدف در این مجموعه با نیت خالص آغاز شد زیرا باید در این عرصه مجموعه‌های علمی و فعال حوزوی فعالیت داشته باشند؛ عرصه علوم تربیتی عرصه بسیار گسترده و وسیعی است و بسیاری نیز خود را در این زمینه صاحب نظر میدانند ولی تفاوت صاحب نظران واقعی تا کسانی که خود را صاحب نظر میدانند فراوان است.

مدیر بنیاد علمی فرهنگی هاد با اشاره به ساختار علمی و آموزشی این بنیاد و خروجیهای آن بیان کرد: با تمام تلاشهایی که در این مجتمع انجام شده، ولی خروجی های این مجموعه به اندازه تواناییهای علمی آن نیست زیرا عدم امکانات و اشتغالات گوناگون و گستردگی امور موجب شده که بسیاری از این تواناییها به منصه نرسد.

وی گفت: توان مجموعه بسیار فراوان و بالاست و اگر حمایتهای لازم انجام شود، میتوانیم در بخشهای مختلفی از جمله لایه های تربیتی و بخشهای اخلاقی و معنویتی که مورد نیاز طبقات مختلف حوزوی و اجتماعی است فعالانه تر عمل کنیم.

حجتالاسلام والمسلمین ناصری در پایان تصریح کرد: تحقیق و پژوهش، تدوین، طبقه بندی و ارایه مباحث نظری و عملی در حوزه اخلاق و تربیت از جمله کارهای بسیار مهمی است که این مجموعه میتوان در آنها اقدامات موثری داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha