جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت السالام اسلامی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: مرحوم حجت الاسلام شالی تمام وقت در خدمت نظام اسلامی بود و بدون تردید، تربیت شدگان او ادامه دهنده راهش خواهند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی در مراسم به مناسبت درگذشت مرحوم حجت الاسلام سید جواد موسوی شالی که  با حضور جمع کثیری از طلاب ،اساتید ومدیران مدارس علمیه قزوین، صبح امروز در مسجد حجتی شهرستان تاکستان و با حضور استاندار قزوین برگزار شد، ضمن تسلیت درگذشت این روحانی خدوم، گفت:  مرحوم حجت الاسلام  شالی تمام وقت در خدمت نظام اسلامی بود و بدون تردید تربیت شدگان او ادامه دهنده راهش خواهند بود.

وی ادامه داد: این عالم مجاهد که زندگی خود را صرف انقلاب و خدمت به مردم کرد در طول عمر پر برکت خود از هیچ تلاشی برای تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و حرکت در مسیر ولایت و رهبری فرو گذار نکرد.

عضو خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: کلاس های درس پر شور و شعور برای طلاب و روحانیون، حمایت از دانشجویان و مبارزین انقلابی، روشنگری، ولایتمداری، مقبولیت، و ... از ویژگی های برجسته آن معلم اخلاق و روحانی مردمی بود.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی ادامه داد: مردم شهید پرور و قدر شناس تاکستان، امروز در غم از دست دادن انسانی بزرگ و با اخلاق و تربیت یافته مکتب امام خمینی(ره) که همواره صداقت و متانت را در گفتار و اعمال خود ترک نکرد، عزادار شده اند.

 نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: این مرد الهی، ساده زیست و در خدمت رسانی به نیازمندان و محرومان ذره ای فروگذاری نکرد..

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha