چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حجت الاسلام مرادبیگی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه ایلام با بیان این که اولویت اول و دغدغه حوزه انقلابی باید اجرای کامل و بدون کم و کاست فرمایشات رهبر معظم انقلاب، امام خامنه ای باشد، گفت: باید موضوع حوزه انقلابی و تربیت طلابی با روحیات انقلابی مورد توچه قرار گرفته و در اولویت باشد؛ چراکه دشمن از این روحیه هراسان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین وعد مرادبیگی، در دومین جلسه هماهنگی عوامل برگزار کننده دوره میثاق طلبگی، با اشاره به آیه میثاق و اینکه ما در راستای میثاق اولیه ای که با خدای خود داشته ایم، قدم می گذاریم، گفت: کار برای دین خدا و معامله با خداوند متعال قابل قدرگذاری نیست و نباید انتظار تشکر از کسی داشته باشیم و مسلما صاحب اصلی کار، ما را می بیند و اجر ما محفوظ خواهد بود.

مدیر حوزه علمیه ایلام ادامه داد: ورود قوی و بدون نقص با شور و مشورت و کار همگانی و خردورزی برای برنامه های تبلیغی و موثر با محوریت تقویت باورهای دینی بدون اخلاص محقق نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دوره میثاق طلبگی بسیار حساس و تاثیر گذار است، افزود: همدلی و تعامل، رمز موفقیت است و با وجود شرایط خاص استان از کمبودات فیزیکی و امکاناتی، باید با کیفیت بالای برنامه ها، این نواقص را تحت پوشش قرار دهیم.

مدیر حوزه علمیه ایلام با بیان این که اولویت اول و دغدغه حوزه انقلابی باید اجرای کامل و بدون کم و کاست فرمایشات رهبر معظم انقلاب، امام خامنه ای باشد، ابراز داشت: باید موضوع حوزه انقلابی و تربیت طلابی با روحیات انقلابی مورد توچه قرار گرفته و در اولویت باشد؛ چراکه دشمن از این روحیه هراسان است.

حجت الاسلام مرادبیگی گفت: مجموعه انتخاب شده، پرتلاش و با روحیه انقلابی و خستگی ناپذیر بوده و هدف اصلی آن است که ما چهره اصلی و واقعی و در شأن حوزه را به این طلاب بدون افراط و تفریط نشان دهیم.

حجت الاسلام  والمسلمین مرادبیگی، با بیان این که اولویت اول و دغدغه حوزه استان در جذب طلاب کیفی است، گفت: الحمدالله جذب امسال حوزه علمیه استان با حساسیت خاصی و دقت بیشتری  در تمامی مراحل مصاحبه، گزینش و تحقیق محلی انجام گرفته که تنها ۵۰ درصد از داوطلبین موفق به ورود به دوره تهذیبی میثاق طلبگی شده اند.                                         

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha