چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد

حوزه/ معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد از تاریخ ۲۳ مردادماه به عنوان روز برگزاری اختتامیه سوگواره استانی شعر و نوحه سفینه در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام علی کارگر با تبریک فرارسیدن ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، از اتمام مهلت ارسال آثار به سوگواره استانی شعر و نوحه «سفینه» خبر داد.

 وی در تبیین فرایند ارسال آثار به این سوگوار، گفت: فراخوان سوگواره استانی شعر و نوحه «سفینه» از اوایل خردادماه در استان آغاز و پس از یک مرحله تمدیدها پایان تیرماه ادامه داشت.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد ادامه داد: در این مدت آثار خوبی به دبیرخانه سوگواره ارسال‌شده  که پس از جمع‌آوری و ارزیابی اولیه آمار آن اعلام می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد افزود: این سوگواره در دو بخش شعر و نوحه و در موضوعات اربعین حسینی اجتماعی به‌سوی ظهور، شهدای مدافع حرم، جلوه‌های قرآنی در کربلا، عزت و ذلت در کربلا، زیارت عاشورا برنامه سلوک حسینی، عاشورا تبلور انتخاب و ایمان، عاشورا حیات و ممات محمدی و جلوه‌هایی از اخلاق متعالی در نهضت حسینی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام  کارگر به زمان اختتامیه این سوگواره استانی اشاره و خاطر نشان کرد: مراسم اختتامیه کنگره 23 مردادماه برگزار و به نفرات برتر جوایزی به‌رسم یادبود اهدا می‌شود.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha