پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله ناصری/ امام جمعه یزد

حوزه / جمعی از بانوان استان یزد در پی برخی بدحجابی ها در جامعه با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان یزد اعتراض خود را به این موضوع اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد؛ امروز جمعی  از بانوان استان یزد در پی برخی بدحجابی ها در جامعه با در دست داشتن عکس هایی از شهدا و پوسترهایی با مضمون حمایت از حجاب، با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان یزد، خواستار برخورد جدی مسئولان با این معظل در جامعه شدند.

آیت الله ناصری نیز با حضور در جمع بانوان معترض به بدحجابی در جامعه با بیان اینکه برای حل مشکل حجاب و عفاف تاکنون اقدامات زیادی توسط نهادهای مختلف از جمله صدا وسیما و نهادهای فرهنگی انجام شده که بعضی از این اقدامات موثر و برخی هم غیرموثر بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره افزود: دغدغه و نگرانی در مورد حجاب دغدغه همه ماست و مومنان حق دارند که در این خصوص نگران باشند.

امام جمعه یزد با تاکید بر اهمیت امربه معروف و نهی از منکر توسط مردم و مسئولان ، خاطر نشان کرد: بانوان محجبه می توانند با اجرای این فریضه، نقش مهمی در گسترش حجاب و عفاف در جامعه داشته باشند.

آیت الله ناصری در پایان اظهار داشت: مبارزه با بی حجابی و بدحجابی با زدن و بستن حاصل نمی شود و برای این کار  اقدامات فرهنگی باید در اولویت قرار گیرد.

انتهای پیام     /313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha