جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نرم افزار جامع سبک زندگی

حوزه/ نرم افزار جامع سبک زندگی با هدف ارائه راهکارهای دینی درباره تربیت فرزندان، در مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان تولید شد.

حجت الاسلام سید احمد سجادی، رئیس مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان در گفتگو با خبرگزاری حوزه با اعلام این خبر گفت: یکی از کارهایی که در مرکز انجام شده است، تولید نرم افزاری درباره سبک زندگی فردی است که شامل 8 نرم افزار با موضوع تربیت فرزند از دوران بارداری تا جوانی است.

وی با بیان اینکه در نرم افزار اول که با موضوع دوران بارداری تهیه شده است، مطالبی مربوط به دوران بارداری و پرورش نوزاد و شیرخوار (تا 2 سالگی) ارائه شده است افزود: نویسندگان این نرم افزار که از مشهورترین متخصصان مباحث مربوط به کودک هستند، مباحث علمی و دینی درباره کودک را در سر فصل های «تربیت»، «آداب و حقوق نوزادان»، «بارداری و مقدمات آن»، «نوزادی و شیرخوارگی»، «تغذیه و رشد کودک»، «کودک و آسایش» را گردآوری کرده اند.

حجت الاسلام سجادی یادآور شد: 5 نرم افزار دیگر، دوران کودکی (از ۳ سالگی تا ۱۲ سالگی) را شامل می‌شود و شامل موضوعات «بهداشت و سلامت»، «دوران آموزش»، «خلاقیت و بازی»، «تربیت» و «رسانه» است که هر کدام ریز موضوعات فراوانی را در خود جای داده است.

به گفته رئیس مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان از ویژگی های نرم افزار جامع، ارائه آن به صورت کتاب، متن، صوت و پوستر است و در هر کدام کتاب های مختلف مرتبط با موضوع نرم افزار نیز گنجانده شده است.

حجت الاسلام سجادی یادآور شد: نرم افزار هفتم و هشتم مربوط به دوران نوجوانی و جوانی است که در حال تهیه کردن آن هستیم و پس از کامل شدن آن، به سراغ تولید نرم افزار جامع «سبک زندگی اجتماعی» خواهیم رفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha