پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
زیر سایه خورشید

با ورود کاروان زیر سایه خورشید، برنامه های دهه کرامت در استان بوشهر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر کاروان زیر سایه خورشید، شامل 8 نفر خادمین حرم رضوی با پرچم مطهر بارگاه ملکوتی امام رضا(ع)، وارد استان بوشهر شدند.

کاروان زیر سایه خورشید امروز در جنوب استان و در شهرهای ریز و جم برنامه های فرهنگی خود را آغاز خواهند کرد.

اکبر قائدی در حاشیه استقبال از خدام حرم رضوی به خبرنگاران گفت: جشن های زیر سایه خورشید در استان بوشهر از 6 الی 14 مرداد ماه برگزار می شود.

دبیر ستاد بزرگداشت زیر سایه خورشید استان بوشهر افزود: امسال بیش از 250 برنامه فرهنگی در دهه کرامت در استان بوشهر برگزار می شود و خادمین حرم امام رئوف در قالب دو گروه به مراسمات سراسر استان خواهند رفت و برنامه های فرهنگی خود را برگزار خواهند نمود.

وی، دیدار خادمین حرم امام رضا(ع) با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، برگزاری جشن های مردمی زیر سایه خورشید در تمامی شهرستان های استان، سر زدن به روستاهای محروم، عیادت از بیماران، دیدار با ایتام و مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) بوشهر را از مهمترین برنامه های فرهنگی ستاد زیر سایه خورشید در استان بوشهر عنوان کرد.

قائدی با بیان اینکه جشن های زیر سایه خورشید در بیش از 36 کشور جهان برگزار می شود، گفت: این کار فرصتی برای ترویج فرهنگ رضوی به جای جای دنیا است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha