جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پرچم امام حسین (ع)

حوزه/ معاون تولیت آستان مقدس حسینی از پایان فعالیت های هفته پرچم امام حسین (ع) که در ایران برگزار شد، خبر داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» معاون تولیت آستان مقدس حسینی از پایان فعالیت های هفته پرچم امام حسین (ع) که در ایران برگزار شد، خبر داد.

سید سعد الدین البناء گفت: مسجد حضرت رقیه (علیها السلام) واقع در منطقه گلشهر در شمال مشهد مقدس، آخرین ایستگاه مراسم هفته پرچم بود.

وی با اشاره به اینکه هفته پرچم، متضمن برگزاری مراسم ویژه با حضور رسمی و مردمی برای اهدای پرچم حرم امام حسین (ع) به مساجد، حسینه ها و مراکز علمی ایران بود، افزود: اهدا و برافراشته شدن پرچم امام حسین (ع) در حسینیه حضرت زهرا (سلام الله علیها) و حسینیه حضرت ام البنین (س) و مسجد وهب در "خواجه ربیع" و دانشگاه فردوسی شهر مشهد انجام گرفت.

البناء تصریح کرد: آستان مقدس حسینی در این مراسم ها به نقش عتبات مقدسه در حفظ عراق و مذهب از هرگونه تجاوز خارجی می پردازد و بر اهمیت و نقش مجالس حسینی که اثر بزرگی در تداوم ارتباط روحی و قلبی با امام حسین (علیه السلام) دارد، تاکید می کند.

وی اشاره کرد: برگزاری مراسم هفته پرچم امام حسین (ع) در ایران، همزمان با ایام ولادت امام رضا (علیه السلام) و خواهر بزرگوار ایشان حضرت فاطمه معصومه (س) انجام گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha