پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام عبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه، مکتب اهل بیت(ع) هیچ ظالمی را به رسمیت نمی شناسد، تاکید کرد: فقهایی که دنباله رو اهل بیت(ع) و احکام دین را بیان می‌کنند، هیچ ظالمی را به رسمیت نمی شناسند و هیچ ظالمی نمی‌تواند حاکم باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند،حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، امروز سه شنبه (10 مرداد) در دیدار با خدام رضوی و جمعی از مردم بیرجند با اشاره به پیام کاروان رضوی "به تو اقتدا می کنم امام رضا(ع)" اظهار کرد: پیام کاروان رضوی، همان پیام رسول خدا (ص) است که ما باید به اهلبیت اقتدا کنیم و الگو بگیریم می باشد.

وی، ترویج ظلم و عداوت را مهمترین اقدام دشمنان اسلام عنوان کرد و افزود: دشمنان و ظالمان سعی داشته که قرآن و اسلام را تحریف کنند که قرآن را نتوانستند تحریف کنند، اما برای تحریف اسلام به هر دری زدند و همه هدفشان از بین بردن اسلام بوده و ترویج ظلم و عداوت در دنیا را در دستور کار خود قرار داده اند.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اسلام ناب بر محور عدل استوار است ، تاکید کرد: تنها توحید و اسلام واقعی، ایمان  وصداقت است که می‌تواند انسان را روی حق نگه دارد و گرنه انسان از شیطان کمتر نیست.

 موحد واقعی نیاز به جنایت و خونریزی در دنیا ندارد

حجت الاسلام و المسلمین عبادی، موحد واقعی را نیازمند دروغگوی، خونریزی به ناحق و اعمال زشت ندانست و تصریح کرد: کسی که موحد واقعی است و خدا را به معنای تنها موثر هستی می‌داند و لا غیر، تنها برای عدالت، مساوات و سعادت بشریت در حال مبارزه است.

 وی ادامه داد: در این دنیای وحشی که امروز بدتر از هر زمانی به اسم دین بنا به ظلم، تعدی، تجاوز و حق کشی دارد، تنها قصد نفوذ، هتک حرمت به ناموس و ویرانی اسلام و معیارهای بعثت همه انبیاء را هدف قرار داده است.

فقها هیچ ظالمی را به رسمیت  نمی شناسند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه، مکتب اهل بیت(ع) هیچ ظالمی را به رسمیت نمی شناسد، تاکید کرد: فقهایی که دنباله رو اهل بیت(ع) و احکام دین را بیان می‌کنند، هیچ ظالمی را به رسمیت  نمی شناسند و هیچ ظالمی نمی‌تواند حاکم باشد.

وی ادامه داد: با دخالت دادن ظلم هیچ وقت دین بر پا نمی‌شود و اول باید ظلم برداشته شده تا دین عملی شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه امام رضا (ع) در سفرش به خراسان در شهر نیشابور با قرائت حدیث سلسلةالذهب که بیش از 18 هزار نفر در آنجا جمع شده و این حدیث را شنیدند، عنوان کرد: حدیث سلسلة الذهب دقیقا همان سخن دعوت به توحید است.

حضور کاروان رضوی در نقاط مرزی خراسان جنوبی ده ساله شد

در این دیدار حجت الاسلام محمدرضا کوثری، روحانی کاروان خدام رضویی با اشاره ده ساله شدن کاروان رضوی در نقاط مرزی خراسان جنوبی گفت: کاروان خدام رضوی امسال در تمامی استان ها و 34 کشور مسلمان حضور پیدا کرده اند تا فرصتی برای توسل کردن مردم به ضامن آهو باشد.


مبلغ کاروان خدام رضوی با اشاره به اهداف والای کاروان زیر سایه خورشید گفت: تقویت روحیه استمرار به زیارت امام رضا(علیه السلام) و افزایش معرفت زائرین و محبین نسبت به امام هشتم گوشه ای از این اهداف می باشد.

حجت الاسلام کوثری تاکید کرد: تمام گرفتاری ها و مشکلاتی که در دنیای اسلامی وجود دارد به خاطر عدم معرفی الگوهای مناسب به جوانان است در صورتی که در دین اسلام الگوهای بسیار خوبی وجود دارد.

مبلغ کاروان خدام رضوی مهم ترین هدف محوری کاروان زیر سایه خورشید را نشر شعار محوری «به تو اقتدا می کنم یا امام رضا(علیه السلام)» دانست و افزود: باید با یاد و خاطره ائمه اطهار زمینه گسترش سبک زندگی اسلامی را در جامعه فراهم کنیم و این باعث می شود تا شیاطین از زندگی ما رخت بر بندند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha