جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمد تقی جلیلی، رئیس اداره آموزش و فرهنگ سازی فضای مجازی حوزه‌های علمیه خواهران

حوزه/محمد تقی جلیلی از راه‌اندازی وب سایت "طلبه نوشت" خبر داد و گفت: گلچینی از نوشته‌های طلاب خواهر در کوثربلاگ و کوثرنت استخراج و برای مخاطبان عام در وب سایت طلبه نوشت‌، بازنشر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  محمد تقی جلیلی، رئیس اداره آموزش و فرهنگ سازی فضای مجازی حوزه‌های علمیه خواهران، در تشریح طرحِ «نامه‌ای به دخترم» اظهار داشت: در این طرح از طلاب خواهر خواسته شده که توصیه‌ها، دغدغه‌ها و ویژگی‌های یک دختر نمونه را با توجه به صفات بارز حضرت معصومه(س) در قالب یک نامه برای فرزند خود یادداشت نمایند و آن‌را برای ما ارسال کنند
وی گفت: تاکنون قریب 200 نامه در این زمینه برای ما ارسال شده و خوشبختانه این طرح با استقبال خوبی رو‌به‌رو شده است.
 جلیلی با اشاره به نزدیک شدن به دومین دوره همایش فعالان فضای مجازی تصریح کرد: برای استفاده از ظرفیت‌های داخلی طلاب خواهر در کوثر‌نت و کوثربلاگ و سایر طلابی که در سایر شبکه‌‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند فراخوانی با عنوان «ثبت آثار باز آفرینی محتوای دینی در فضای مجازی» در چند محور اعلام شده است.
وی تشریح کرد: وبلاگ نوشت، کوتاه نوشت و پستهای منتشر شده در پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی از محور‌های همایش باز آفرینی محتوای دینی در فضای مجازی هستند.
رئیس اداره آموزش و فرهنگ سازی فضای مجازی حوزه‌های علمیه خواهران افزود: طلاب خواهری که به زبان‌های غیرفارسی در فضای مجازی فعالیت دارند و همچنین طلاب خارجی مشغول به تحصیل در حوزه خواهران نیز می‌توانند آثار خود را با محوریت بازآفرینی محتوای دینی درفضای مجازی ارسال نمایند.
وی در پایان از راه اندازی وب سایت طلبه نوشت خبر داد و گفت: گلچینی از نوشته‌های طلاب خواهر در کوثربلاگ و کوثرنت استخراج و برای مخاطبان عام در وب سایت "طلبه نوشت‌"، بازنشر می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha