پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام اسلامی

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئولان باید توجه داشته باشند که عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون ایثار و گذشت مادران و پدران شهداست و به همین خاطر باید به این سرمایه‌های معنوی توجه کرده و به آنان سرکشی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی صبح امروز با حضور در منزل شهید طلبه ،حجت الاسلام جمشید آقاجانی با مادر و خانواده این شهید بزرگوار دیدار و گفتگو کرد.

عضو خبرگان رهبری ضمن تبریک وتسلیت این سردار رشید اسلام، به صبر و پایداری مادران شهدا اشاره کرد و گفت: مادران شهدا همواره نشان داده‌اند که از تقدیم فرزندان خود برای دفاع از ارزش‌های اسلامی پشیمان نشده‌اند و این امر اوج ایمان و بصیرت مادران شهدا را نشان می‌دهد.

وی با بیان این که امروز همه ما باید قدردان مادران شهدا باشیم و این سرمایه‌های معنوی تا زمانی که در میان ما هستند باید موردتوجه و تکریم قرار بگیرند، ادامه داد: مسئولان باید توجه داشته باشند که عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون ایثار و گذشت مادران و پدران شهداست و به همین خاطر باید به این سرمایه‌های معنوی توجه کرده و به آنان سرکشی کنند.

تولیت حوزه علمیه شهرستان تاکستان افزود: زنان و بانوان ایرانی همواره در خط مقدم دفاع از ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی قرار داشته‌اند و این مهم را در برهه‌های مختلف نظیر هشت سال دفاع مقدس نشان دادند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی بیان داشت: مادران شهدا نمونه کامل پیروان حقیقی مکتب حضرت زهرا(س) هستند که با اقتدا به سیره آن حضرت، فرزندان خود را برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی تقدیم کردند و هیچ‌گاه پشیمان نشدند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: تقدیم فرزندان و سرمایه‌های زندگی خود برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی نشان‌ دهنده ایمان و تدین بالای مادران شهداست.

امام جمعه شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد: امروز شاهدیم با رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا و خانواده‌های آن عزیزان، پرچم اسلام در کشور برافراشته شده و آرزوی دیرین مستضعفان و مظلومان عالم محقق شده است.

استاد حوزه علمیه قزوین در پایان گفت: امنیت و آزادگی امروز مرهون صبوری مادران و همسران شهدا و صبر و استقامت آنها است و  آنها در پیچ و خم زندگی نباید فراموش شوند، بلکه تکریم، عیادت و دلجویی از آنها مسئولیتی است که بر گردن همه نهاده شده است .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha