جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 426012
۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
حجت الاسلام والمسلمین ملک افضلی

حوزه/ مؤسسه آموزش های کوتاه مدت و فرصت های مطالعاتی الحکمه، ۴۸ بسته آموزشی جدید را تهیه و ارائه نمود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین محسن ملک افضلی، رئیس موسسه الحکمه، با اعلام این خبر گفت: پیرو دستور رئیس جامعه المصطفی مبنی بر تهیه بسته های آموزشی کوتاه مدت و متون درسی مربوط، به فضل الهی این توفیق حاصل شد که  با حمایت معاونت آموزش جامعه المصطفی، 48 بسته آموزشی جدید تهیه و به تایید آن معاونت برسد.

وی افزود: همچنین تا کنون حدود 25 متن درسی مراحل تدوین و ارزیابی را طی کرده و جهت صدور مجوز نشر به معاونت پژوهش ارسال شده است. حدود 25 متن دیگر نیز در مرحله تدوین و ارزیابی است که امیدواریم به زودی به سرانجام برسد.

رئیس موسسه الحکمه درباره فعالیت های در خصوص دستور کار امسال این موسسه، اظهار داشت: برای سال جاری، تهیه 27 بسته آموزشی و 31 متن درسی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به فرایند تهیه بسته ها و متون آموزشی در این موسسه، ابراز داشت: اجرای طرح نیازسنجی آموزشی، تشکیل کارگروه تعیین اولویت های بسته ها و متنهای آموزشی و استاد مربوط، بررسی طرح پیشنهادی اولیه استاد در شورای علمی موسسه، انعقاد قرارداد با اساتید جهت تهیه بسته و تدوین متون، ارزیابی آثار خاتمه یافته در دو مرحله و رفع ایرادات آنها، ارسال عناوین متون به معاونت آموزش ستاد جهت تایید انطباق با برنامه های مصوب مربوط به موسسه و ارسال متون به معاونت پژوهش جهت سیر مراحل تصویب در شورای ممیزی نشر المصطفی، روند تهیه بسته ها و متون آموزشی در موسسه الحکمه را تشکیل می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین ملک افضلی، در پایان از همه اساتیدی که موسسه الحکمه را در تهیه کتب درسی و بسته های آموزشی یاری رسانده اند، تقدیر و تشکر نمود.

۳۱۳/۱۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha