جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 426061
۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
خط حزب الله

حوزه/ نود و نهمین شماره ی خط حزب الله با تیتر چشم انتظاران منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، نود و نهمین شماره ی خط حزب الله منتشر شد.

* تیرماه ۹۵، در دیدار رمضانی دانشجویان با رهبر انقلاب، ایشان مطالبه‌ی جدیدی را از جوانان دانشجو خواستار می‌شوند: تشکیل جبهه‌ی واحد ضدّآمریکایی. «یکی دیگر از مسائلی که به‌نظرم می‌توانید شما انجام بدهید تشکیل یک جبهه‌ی واحد ضدّآمریکایی و ضدّصهیونیستی در سطح دانشجویان جهان اسلام است؛ این کار را بکنید. بنشینید، فکر کنید، بعد یک جبهه‌ی ضدّصهیونیستی و ضدّآمریکایی [تشکیل بدهید]» (۱۳۹۵/۰۴/۱۲)

متن بالا بخشی از سخن هفته نود و نهمین شماره‌ی خط حزب‌الله است که به راهبرد رهبر انقلاب برای پایان دادن به نظم ظالمانه جهان می‌پردازد. این مطلب نیز در امتداد دو مطلب پیشین نشریه در شماره‌های نودوهفت با عنوان «مبارزه ادامه دارد» و نودوهشت با عنوان «زندگی فرزندان خمینی» است.

* به‌مناسبت ۱۹ شهریورماه سالگرد رحلت آیت‌الله طالقانی گزارش هفته‌ی این شماره با عنوان «مسئولیت‌های مهم نماز جمعه» به اهمیت نماز جمعه و نقش آن در هدایتگری فرهنگی و سیاسی جامعه‌ اختصاص یافته است.

* ۲۷شهریور، سالروز درگذشت «شهریار» و روز شعر و ادب فارسی که به‌همین مناسبت روایت تاریخی این هفته با عنوان «شهریار مثل کوه ایستاد» به روایتی از شخصیت شهریار، شاعری که رهبر انقلاب در مورد او می‌فرمایند: «در همه‌ی مواقع حساس انقلاب، او نقش موثری ایفا کرد.» اختصاص یافته است.

* همچنین به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی حوزوی، "عکس نوشت" این هفته، به تصویری از جلسه درس خارج فقه رهبر انقلاب در دهه هفتاد اختصاص یافته است.

* در محیط خانواده است که شخصیت انسان شکل می‌گیرد، جوان بایستی عمق داشته باشد تا به هر شبهه‌ای پایش نلغزد، احکام اوقات فراغت در ساعات اداری، و انسان خوشبخت کیست؟ نیز بخشی از عناوین مطالب صفحه ۴ نشریه است که مخاطبین محترم می‌توانند آنها را مطالعه کنند.

* در پی شهادت شهید داوود کریمی در ۱۵ شهریور ۱۳۸۳ رهبر انقلاب طی پیامی در ۱۸ شهریور ۱۳۸۳ فرمودند: «آن مرد با ایمان و ایثارگر را در همه دوران پس از انقلاب دارای صدق و صفا شناختم». به‌همین جهت نودونهمین شماره‌ی خط حزب‌الله به روح پرفتوح شهید داوود کریمی تقدیم شده است.

* نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.

برای دسترسی به آرشیو نشریه می‌توانید اینجا مراجعه فرمایید.

انتهای پیام   ۳۱۳/۳۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha