دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دفاع مقدس

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین موسوی گفت: اراده یک جمعیت مردمی امروز توان جمهوری اسلامی ایران را به حدی می‌رساند که در مقابل همه ابرقدرت‌های جهان، توان رویارویی داشته و باید در آینده نیز در مقابل همه تهدیدات بایستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ،حجت الاسلام سید حسن موسوی موینی، امروز در جلسه هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس، گفت: دوران هشت سال دفاع ملت سلحشور ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف، همچون نگین تابناک تا همیشه بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان خواهد درخشید.

وی افزود: بی تردید بزرگترین دستاورد دفاع مقدس، خودباوری ملت ایران است که در سایه اتکاء به پشتوانه معنوی و میراث گرانبهای حاصل از خون هزاران شهید گلگون کفن با عشق به وصل الهی حاصل آمد.

نسل جدید را با ارزش های دفاع مقدس آشنا کنیم

استاد حوزه علمیه قزوین ادامه داد: در هفته دفاع مقدس باید با شهدا و امام شهیدان و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کرده و در جهت آرمان های بلند شهدا و ارزش های الهی و تمامیت ارضی کشور، از پای ننشینیم و نسل جدید را با تفکرات شهدا و ارزشهای دفاع مقدس آشنا کنیم.

امام جمعه  محمدیه ادامه داد: نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی، درگیر جنگی تمام عیار با ابرقدرت های منطقه شد و ایمان به خدا و باور معنوی و اعتقادی رزمندگان و ملت سلحشور ایران رمز پیروزی در این پیکار نابرابر بود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی موینی اضافه کرد: در حالی که بسیاری از کشورهای جهان و منطقه در بی ثباتی و ناامنی به سر می برند، ایران اسلامی به برکت مجاهدت خون پاک شهدا و ایستادگی ملت در اقتدار کامل است.

الگوبرداری صحیح از فرهنگ مقاومت و ایستادگی ملت ایران

 وی تصریح کرد: بیداری اسلامی در منطقه نمونه الگوبرداری صحیح از فرهنگ مقاومت و ایستادگی ملت ایران در دوران هشت سال جنگ تحمیلی است.

استاد حوزه علمیه قزوین در پایان گفت: بر هر انسان آزاده ای واجب است جوانمردی شهدا، ایثارگران و رزمندگان و اهداف عالی آنها که آزادی و پایداری از ارزش های اسلامی و ملی بوده را حفظ کند و باید با تمام توان از دستاوردهای این عزیزان پاسداری کنیم تا آرمانهایشان از بین نرود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha