جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 426831
۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴
راهیان نور محرم

حوزه/ کتاب ره توشه ویژه ماه محرم امسال از سوی گروه تأمین منابع معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ویژه استفاده مبلغان در مناطق تبلیغی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، کتاب ره توشه راهیان نور محرم الحرام ویژه برادران و خواهران مربوط به سال ۱۳۹۶، در شماره های ۱۵۴ و ۱۵۵، از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم منتشر و نسخه دیجیتالی آن هم در پژوهان برای بهره بردای مخاطبان عرضه شد.

در این شماره ها، با توجه به محتوای مهارتی و با محوریت قیام اباعبدالله الحسین (ع) مقالاتی با عناوین زیر به چاپ رسیده است : کرامت و عزت انسانی از نگاه امام حسین، بخشش و ایثار و عبادت و بندگی در سیره حسینی، معرفی شخصیت و جایگاه امام سجاد و حضرت ابوالفضل العباس.

در شماره های ۱۵۴ و ۱۵۵ ره توشه راهیان نور، ویژه محرم ۱۳۹۶، همچنین اهتمام به مسائل روز جامعه همچون موضوع پیشرفت ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف و بحث اقتصاد مقاومتی، تولید ملی و اشتغال، از جمله محورهای مهم و اساسی می‌باشد که در این اثر به آنها پرداخته شده است.

در مقدمه این کتاب آمده است: عاشورای حسینی، پیوسته همچون خورشید فروزان بر تارک انسانی و اسلامی می‌درخشد و جان آزادگان و حق‌جویان را روشنی می‌بخشد؛ چه اینکه سالار و سرور شهیدان امام حسین ندای عزت و آزادگی را در جهان طنین‌افکن ساخته و راه اسلام ناب را فراسوی راهیان نور گشوده است. کتاب ره‌توشه محرّم‌الحرام ۱۴۳۹ق  مشتمل بر نکات کاربردی و مطالب مفیدی است که مبلّغان گرامی می‌توانند در امر تبلیغ از آنها بهره‌مند شوند.

در این کتاب گروهی از پژوهشگران حوزوی ضمن بررسی نیازهای فرهنگی دینی جامعه موضوعاتی را پس از بررسی و جمع بندی مشخص می کنند تا محتواهای مناسب با این موضوعات تهیه و در اختیار مبلغان قرار گیرد.

 

پیوست اندازه
Binary Data نرم افزار اندروید ره توشه راهیان نور محرم الحرام ۱۳۹۶هـ.ش (اصلی) ۱۵.۹ مگابایت
Binary Data نرم افزار اندروید ره توشه راهیان نور محرم الحرام ۱۳۹۶هـ.ش (ویژه خواهران) ۱۵.۳۴ مگابایت
PDF icon ره توشه راهیان نور محرم الحرام ۱۳۹۶هـ.ش (اصلی) ۳.۴۱ مگابایت
PDF icon ره توشه راهیان نور محرم الحرام ۱۳۹۶هـ.ش (ویژه خواهران) ۲.۲۱ مگابایت
PDF icon ره توشه مناطق مشترک محرم الحرام ۱۳۹۶ ه.ش ۲.۲۲ مگابایت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha