پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام امین عباسی

حجت الاسلام امین عباسی با تاکید بر این که انقلاب اقتصادی لازمه استقلال کشور است، گفت: مقام معظم رهبری مدام در بیانات خود بر تولید نیازهای داخلی، در کشور تاکید بسیاری دارند که در صورت تحقق این امر موجب بی نیازی و عدم تسلط بیگانگان بر ما می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام امین عباسی، صبح امروز در مراسم بزرگداشت ایام شهادت سرور و  سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) که در مدرسه علمیه زنگنه همدان برگزار شد، با اشاره به اهمیت بحث انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران در امتداد انقلاب امام حسین(ع) است.

وی با اشاره به این که امام حسین(ع) با قیام خود مانع از تلسط کفار بر مسلمین شدند، افزود: امروزه که ما در جمهوری اسلامی زندگی می کنیم باید مزد زحمات گذشتگانی که سبب پیروز و تداوم انقلاب شدند را با پاسداری از ارزش های بپردازیم.

استاد حوزه با بیان این که در عصر حاضر ابزارهای تسط مثل گذشته نیست، بلکه از حالت سخت افزاری به نرم افزاری که تبدیل شده است، ادامه داد: به تعبیر مقام معظم رهبری نوع تسط جامعه کفر امروزه از طریق نرم یا همان جنگ نرم است که با ابزارهای نفوذ در سدد تسلط بر جامعه مسلمانان هستند.

حجت الاسلام عباسی ابراز داشت: یکی از ابزارهایی که کفار می توانند توسط آن بر مسلمین تسلط یابند، نیازهای ضروری ما است که با تکنولوژی گره خورده است که با تولید آن ها می توانیم از تسط آن ها جلو گیری کنیم.

وی در ادامه افزود: مقام معظم رهبری مدام در بیانات خود بر تولید نیازهای داخلی، در کشور تاکید بسیاری دارند که در صورت تحقق این امر موجب بی نیازی و عدم تسلط بیگانگان بر ما می شود.

این استاد حوزه خاطرنشان کرد: بر هیچ کس پوشیده نیست که ما در برخی مسایل مثل اینترنت وابسته به بیگانگان هستیم  و این سبب می شود تا در صورت قطع آن توسط بیگانگان تمام مسایل روزمره ما اعم از نظام پولی و بانکی و ارتباطاتی که از طریق این مساله انجام می شود مختل شود.

وی در پایان ابراز داشت: رسالت ما طلبه ها نسبت به موضوع عدم نیاز کشور به خارج این است که با روشنگری در بین توده های مرم آن ها را از این امر مهم آگاه ساخته تا با یک انقلاب دیگر، دست کفار را از سر مسلمانان کوتاه کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha