جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مهدی شریعتی تبار

حوزه/ مدیر عامل بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی گفت: یکی از بهترین و مهم‌ترین پژوهش‌ها، فعالیت در زمینه حفظ و نشر و تدوین آثار و ارزش های دفاع مقدس است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از  مشهد، حجت الاسلام و المسلمین مهدی شریعتی تبار، در کارگاه آموزشی تهیه و تدوین دانشنامه دفاع مقدس که با حضور جمعی از پژوهشگران و نویسندگان، در محل تالار شیخ طوسی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد، گفت: یکی از بهترین و مهم‌ترین پژوهش‌ها، فعالیت در زمینه حفظ و نشر و تدوین آثار و ارزش های دفاع مقدس است.

مدیرعامل بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی ادامه داد: افتخار می‌کنیم که در زمینه تدوین دانشنامه دفاع مقدس و ارزش‌های آن با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همکاری می‌کنیم و با  تمام تجربیات و بضاعتمان در خدمت این پروژه خواهیم بود.

وی افزود: بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی، به توصیه تولیت فقید آستان قدس رضوی و توجه و تاکیدات آیت الله رئیسی در کنار کارهای بنیادی و مرجعی که برای جامعه علمی مفید و مرجع است، به نیازهای فرهنگی، سیاسی و اجتماعی روز هم توجه داشته است و احساس مسئولیت می‌کند.

مدیرعامل بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: امیدوارم این تفاهم نامه به زودی عملیاتی شود و ما نیز برای اجرای آن تمام تلاش خود را می‌کنیم.

بر پایه این گزارش، شیوه‌نامه پرونده علمی، تعریف پرونده علمی و ضرورت تهیه آن، روش تشکیل پرونده های علمی، تحقیق کتابخانه‌ای یا پژوهش از راه مطالعه، دایرة المعارف های عمومی و تخصصی و دست‌نامه‌ها، راهنماهای کتاب شناختی یا کتاب شناسی‌ها، تحقیقات میدانی، تحقیق در میان منابع صوتی و تصویری و... برخی از مطالب و موضوعاتی بود که در این کارگاه مورد نقد و  بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha