شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
درگذشت حجت الاسلام و المسلمین جابری همدانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین جابری همدانی از اساتید حوزه و مسئول دفتر آیت الله العظمی سیستانی در همدان، دارفانی را وداع گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از همدان، حجت الاسلام و المسلمین محمد جابری همدانی، از اساتید برجسته حوزه علمیه همدان و مسئول دفتر آیت الله العظمی سیستانی در همدان، شب گذشته به دلیل کهولت سن، به دیدار حضرت حق شتافت.

آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، مدیر حوزه علمیه همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان با تسلیت ارتحال این عالم خدوم، گفت: این مصیبت وارده را به حضرت مهدی(عج)، جامعه روحانیت، تمامی مسلمین و خانواده ایشان تسلیت می گویم.

مدیر حوزه علمیه همدان ادامه داد: زمانی که من به همدان آمدم، این عالم جلیل القدر کرسی درس و بحثی داشت و به صورت دسته جمعی با علمای و روحانیون همدان مباحثه علمی می کرد.

وی در ادامه افزود: حجت الاسلام و المسلمین جابری همدانی از شاگردان آیت الله ملا علی معصومی(ره) به شمار می رود و مدتی نیز در نجف اشرف به تحصیل علم پرداخته است.

آیت الله موسوی اصفهانی با اشاره به فعالیت های این عالم برجسته شهر همدان ابراز داشت: این عالم نورانی عمر و جوانی خود را در راه عقیده و تبلیغ دین الهی خرج کرده بود.

وی درپایان گفت: ایشان با کهولت سنی که داشت همه روزه در دفتر آیت الله سیستانی در همدان حاضر می شد و کرسی تبلیغ و نماز جماعت خود را ترک نمی کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha