جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عسکر دیرباز-عضو خبرگان رهبری

حوزه/ عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: گستاخی های اخیر ترامپ در قضیه برجام بار دیگر ثابت کرد که به هیچ وجه نمی توان به ظالم اعتماد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عسکر دیرباز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به این که اخیراً رییس جمهور گستاخ آمریکا در دو نوبت مطالبی علیه ملت شریف ایران، نظام اسلامی و سپاه پاسداران ایراد کرد، اظهار داشت: به لطف الهی این مواضع خصمانه از سوی ملت ما و روسای سه قوه با عکس العمل شدیدی مواجه شد و حق هم این بود چه آن که بی شک ملتی که از عاشورا پیام گرفته ، زیر بار ظلم نرفته و با ظلم و ستم به هر شکل آن مخالفت می کند.

وی افزود: البته قضایای برجام برای ما درسی بود که بدانیم به هیچ وجه نمی شود به ظالمی چون آمریکا که عهدشکن هم هست ، اعتماد کرد.

رییس دانشگاه قم خاطرنشان کرد: همین آمریکایی که رییس جمهور آن به دروغ ما را به حمایت از تروریسم متهم می کند، در سوریه و عراق و بحرین و یمن ، عمال و مزدوران آن دست به جنایت می زنند و در عین حال مدعی دفاع از حقوق بشر هم است و ژست دلسوزی برای ملت ها را به خود می گیرد.

وی با بیان این که سپاه عزیز ملت ایران و حافظ امنیت و ارزش های اسلامی و انقلابی ماست، گفت: سپاه پاسداران مولود انقلاب است و تفاوت آن با ارتش های دنیا در این است که هدف آن ها اگر پایبند به آن هم باشد نهایتاً حفظ تمامیت ارضی کشورشان است اما سپاه علاوه بر این وظیفه ، مدافع انقلاب اسلامی و ارزش های اسلامی و مدافع مظلومان جهان و ضد ظالمان و ستمگران است

حجت الاسلام و المسلمین دیرباز بیان داشت: حقیقتاً فعالیت های مستشاری سپاه در عراق و سوریه نشان داد که در برابر تروریست ها و داعش ایستاده و اتهام تروریست به سپاه یک اتهام یاوه است چرا که تمام دنیا پی برده که داعش و کسانی که در مسیر حمایت و تقویت داعش هستند در واقع تروریست واقعی می باشند، نه آن که در خط مقدم مبارزه حقیقی با داعش قرار دارد که بی شک در صف مقدم این مساله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی گفت: البته گستاخی ها و سخنان یاوه ترامپ درباره برجام باعث تقویت هر چه بیشتر ملت ما شد و امیدواریم کسانی که در داخل فکر می کردند که آمریکا قابل اعتماد است و برجام می تواند به ملت ما کمک کند، هوشیار شده و بدانند که به ظالم نمی توان اعتماد کرد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha