جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار سردار جلالی حضرت آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: نباید از دشمن در زمینه دفاع و ابزار نظامی اجازه گرفت، زیرا دشمن از پیشرفت ما در این زمینه‌ها در هراس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»،‌ حضرت آیت الله علوی گرگانی امروز در دیدار سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور که در دفتر معظم له برگزار شد  اظهار داشتند: دشمن‌شناسی یکی از ارکان عبرت‌آموزی است؛ انسان باید بتواند در هر زمانی دشمن را بشناسد؛ چرا که بیشتر آفات به دلیل جهل نسبت به دشمن است.

ایشان با بیان این دنیا مکانی برای اعتبار و عبرت است و خداوند در قرآن فرمودند که دنیا را آفریدیم تا به وسیله دنیا عبرت‌آموزی کنید گفتند: صاحبان بصیرت کسانی هستند که از روزگار عبرت بگیرند.

معظم له خاطرنشان کردند: زمانی که دشمن سنگین‌تری در مقابل دارید باید دفاع قوی‌تری نیز داشته باشید، نباید از دشمن در زمینه دفاع و ابزار نظامی اجازه گرفت زیرا دشمن از پیشرفت ما در این زمینه‌ها در هراس است.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه مسائل دفاعی حریم و ناموس است گفتند: امنیت کشور یکی از مسائل ناموسی است که در این زمینه باید مراقب بود تا امنیت کشور دستخوش تهدیدات دشمن قرار نگیرد،  باید در کشور انسجام بین همه به وجود آید و در کنار یکدیگر باشیم در این صورت حتی خواب دیدن دشمن نیز مشکل می‌شود.

استاد خارج فقه حوزه با بیان این که پدافند غیرعامل باید دل‌ها را به یکدیگر نزدیک کند تصریح کردند: ملت را در برابر دشمن یگانه کنید و همه پشتیبان یکدیگر و مراجع باشید تا در برابر دشمن بتوانیم مقاومت کنیم؛ باید در نظر داشت دشمن شب‌ها نیز در حال توطئه‌چینی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha