جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سید صدرالدین قپانچی

حوزه/ امام‌جمعه نجف اشرف در دیدار با اعضای دبیرخانه همایش طریق الحسین(علیه‌السلام) گفت: امروز حضور این جمعیت میلیونی در کربلا حقیقتاً مدیون خون شهدا و مجاهدت‌های ملت ایران،عراق و دیگر ملت‌های محور مقاومت است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه،  اعضای دبیرخانه و برخی اساتید شرکت‌کننده در سومین همایش بین‌المللی طریق الحسین(علیه‌السلام) که به همت پژوهشکده مهدویت و آینده‌شناسی مسجد مقدس جمکران و دانشگاه امام صادق(علیه‌السلام) در دانشگاه کوفه در حال برگزاری است، با حجت الاسلام و المسلمین سید صدرالدین قپانچی امام‌جمعه نجف اشرف دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت الاسلام و المسلمین قپانچی در این دیدار با اشاره به اینکه پیاده‌روی اربعین در زمان صدام لعين ممنوع بود، اظهار کرد: اما امروز حضور چندمیلیونی زائران حسینی از اقصی نقاط جهان در کربلای معلی، حقیقتاً مدیون خون شهدا و مجاهدت‌های ملت ایران، عراق و دیگر ملت‌های محور مقاومت است.

وی در این دیدار که تعدادی از اساتید دانشگاه تهران و جامعة الزهرا(سلام‌الله علیها) نيز حضور داشتند افزود: حرکت اربعین می‌تواند یکی از مقدمات ظهور حضرت حجت (علیه‌السلام) باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha