جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله سید مجتبی حسینی  _ نماینده رهبر معظم انقلاب در عراق

حوزه/ آیت الله حسینی، با بیان این که راهپیمایی اربعین حسینی، حقانیت اسلام ناب محمدی را به جهانیان نشان داده، گفت: امروز همگان شاهد خیل عظیمی از میلیون‌ها زائر و دلباخته حسین در طریق العشق هستند و هر انسان منصفی با حضور در این گردهمایی سالانه، بر حقانیت اسلام ناب محمدی پی می‌برد.

آیت الله سید مجتبی حسینی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، با اشاره به نقش مرجعیت و علمای دین در شکل‌گیری همایش میلیونی اربعین حسینی، اظهارداشت: اگر تلاش مرجعیت و علمای دین در مبارزه با دشمن نبود، امروز شاهد خیل عظیمی از مردم در اربعین حسینی نبودیم.

عضو خبرگان رهبری ضمن تبیین جایگاه امت واحده اسلامی در مبارزه با دشمن اصلی، گفت: استکبار جهانی سالیان سال است که همه امکانات خود را برای تفرقه میان ملت‌های مسلمان به کار گرفته؛ اما خوشبختانه ظرفیت عظیم حضور اقشار مختلف مردم در این گردهمایی عظیم جهانی، نقطه عطفی در اتحاد و همبستگی مسلمانان از ملیت‌ها و اقوام گوناگون است.

نماینده مقام معظم رهبری در عراق، عشق به امام حسین(ع) را بالاترین سلاح مقابله با دشمنان عنوان کرد و افزود: آتش عشق به امام حسین(ع) دین و مذهب نمی‌شناسد! این روزها افرادی در همایش پیاده‌روی اربعین حاضر شدند که اصلاً مسلمان نبودند! ولی برای پیوستن به عشاق الحسین(ع) و پیدا کردن پاسخ سؤال‌های بی‌جواب مانده در ذهنشان، راهی دیار کربلا شدند.

آیت الله حسینی، در پایان با بیان این که راهپیمایی اربعین حسینی، حقانیت اسلام ناب محمدی را به جهانیان نشان داده، اظهارداشت: دشمن از سال‌های دور تا به امروز میلیاردها دلار هزینه کرد تا مانع پیوستن مردم به عشاق الحسین(ع) شود، اما امروز همگان شاهد خیل عظیمی از میلیون‌ها زائر و دلباخته حسین در طریق العشق هستند و هر انسان منصفی با حضور در این گردهمایی سالانه، بر حقانیت اسلام ناب محمدی پی می‌برد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha